Metro 2033 filmat
rösterna lät som dom var tagna direkt från stalker, men å andra sidan så finns det inte så många ryska shooters på temat.
Verkar bra dock
håller på och läser boken... ser klart fram emot att spela i denna värld
Fick den i julklapp och har läst klart den, älskar den verkligen. Är spelet ens i närheten av samma klass som boken så är detta 2010 års bästa spel! (Vet att jag är lite överhypad)
Sen är det ju ingen Stalker-ripoff heller men man lär ju få stora Stalker-vibbar eftersom att en stor del av det team som utvecklade Stalker också är med och utvecklar detta.
Sen hoppas jag på lite bättre ansiktsanimationer, tyckte de var lite stela i trailern.
I ryssland så har ordet Stalker en egen betydlelse, typ en skattletare som går dit vanligt folk inte kan gå. De har ofta en militär bakgrund.
E4500@2.800Ghz(8*350) StockVolt, 2GB DDR2 PC5300@700Mhz StockVolt, Gigabyte Radeon HD 4850 512MB, MSI P35 NEO-FI
Ser skitbra ut, längtar!
4A Games was founded by people who split off from GSC Game World a year before the the release of S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, in particular Oles' Shiskovtsov and Aleksandr Maksimchuk, the programmers who worked on the development of X-Ray engine used in the S.T.A.L.K.E.R. series. The game will utilize multiplatform 4A Engine; there is some contention regarding whether the engine is an original development (as claimed by 4A Games) or whether it is an adapted and improved branch of pre-release X-Ray engine (as claimed by Sergey Grigorovich, the founder of GSC Game World, as well as users seen the 4A Engine SDK screenshots). Among the improvements compared to X-Ray, 4A Engine will feature nVidia PhysX support.
Ser skitbra ut, längtar!
4A Games was founded by people who split off from GSC Game World a year before the the release of S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, in particular Oles' Shiskovtsov and Aleksandr Maksimchuk, the programmers who worked on the development of X-Ray engine used in the S.T.A.L.K.E.R. series. The game will utilize multiplatform 4A Engine; there is some contention regarding whether the engine is an original development (as claimed by 4A Games) or whether it is an adapted and improved branch of pre-release X-Ray engine (as claimed by Sergey Grigorovich, the founder of GSC Game World, as well as users seen the 4A Engine SDK screenshots). Among the improvements compared to X-Ray, 4A Engine will feature nVidia PhysX support.
det ser jag nästan som positivt, och hoppas att dom gick därifrån för att dom hade "bättre" ideer, stalker var ett bra spel, men det fanns mycket som störde mig i spelet utöver buggarna.
Ser skitbra ut, längtar!
4A Games was founded by people who split off from GSC Game World a year before the the release of S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, in particular Oles' Shiskovtsov and Aleksandr Maksimchuk, the programmers who worked on the development of X-Ray engine used in the S.T.A.L.K.E.R. series. The game will utilize multiplatform 4A Engine; there is some contention regarding whether the engine is an original development (as claimed by 4A Games) or whether it is an adapted and improved branch of pre-release X-Ray engine (as claimed by Sergey Grigorovich, the founder of GSC Game World, as well as users seen the 4A Engine SDK screenshots). Among the improvements compared to X-Ray, 4A Engine will feature nVidia PhysX support.
Då förstår jag, var nämligen förvirrad över stalker-likheten (samma röstskådespelare tillochmed!?).
Spelet verkar snyggare och grymt atmosfäriskt, hoppas det blir bra, kanske ska läsa boken med, gillar ju postapokalyptiskt grejs.
"Fear the future", vart har jag hört något liknande? Perhaps "Welcome to the future"...
Heter inte någon X-Files-film Fight the future? Kanske är därifrån.
Har funderat ett tag på att köpa boken men har varit lite tveksam till om den verkligen är bra. Verkar ju dock som många här gillar den så man kanske skulle ta och läsa igenom den iaf.