Uppgift: Horizon-MMO:t skrotas
Jag förstår verkligen inte all den kärlek och fokus som Horizon får av Sony!
Det finns så många andra ip:n i deras bibliotek, men allt fokus på den här sandlådan bestående av mellanmjölk... Är det för att Hulst är styrande nuförtiden?
Kan hålla med men det verkar vara grymt uppskattade spel. Jag hade gärna sett att alla miljarderna som Sony påstås ha slösat istället lagts på ett nytt Killzone med mäktig kampanj och massiv onlinedel.
Det finns så många andra ip:n i deras bibliotek, men allt fokus på den här sandlådan bestående av mellanmjölk... Är det för att Hulst är styrande nuförtiden?
Horizon hade kanske i början en potential men hela universumet, hur de presenterade allt och hur alla karaktärerna är verkar så lamt, sterilt och intetsägande. För 15 år sedan hade jag aldrig trott att jag skulle säga detta men de borde återgå till spel mer likt Killzone 2.
Minns när det spelet släpptes och man tyckte det var överhypat och mest bara ett hjärndött fps.
Idag hade ett sådant spel känns som en färsk frisk vind i ett mökigt gammalt dass.
Horizon-spelen är bra, kanske hade funkat som mmo. Spelen har sålt närmare 33 miljoner tillsammans så får väl räknas som ok.
Har dock rätt svårt för Hulst, något med honom. Han känns jäkligt dryg, i brist på bättre ord.
Och det mesta av allt fokus på live service är Jim Ryans arv och det är det som korrigeras nu.
00:00:02:42
Sony vill verkligen att vi ska ogilla Sony och Playstation 5. Helt sjukt dålig investering i jämförelse med Playstation 4.
Mycket smart; kolla hur det gick med Legovarianten, noll intresse av publiken.
Gav dom upp efter den här trailern kanske.
Light of Motiram
Avskräckta av den trailern? 😁 Inte sett mycket av Motiram men inget hittills känns lockande.
Hörde rätt så nyligen en podcast nämna detta också. Jag gillar spelen, men Horizon känns lite som tillverkad populäritet. Det är som att franchisen har en fasad av att vara mer populär än den faktiskt är.
Avskräckta av den trailern? 😁 Inte sett mycket av Motiram men inget hittills känns lockande.
Ja kanske är därför, dom höll på göra sådant spel och insåg att det nog suger eller blir sämre än detta.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Jag tycker Horizon spelen är de bästa spelen jag någonsin spelat och hade stora förhoppningar på detta mmo. Min son är precis lika besatt som mig av Horizon. Har varvat 1:an åtta gånger och 2:an två gånger. Köpte Remastern. Köpt Legospelet.
Så nog finns det de som älskar det… har en vän som är pc master race som testade 1:an här hemma och tyckte att det var mellanmjölk. Tills det släpptes på PC och han fick sätta sig med det på egen hand. Fick ett meddelande några dagar senare. ”nu fattar jag vad du menade! Det är skitbra detta spelet!”
Ja kanske är därför, dom höll på göra sådant spel och insåg att det nog suger eller blir sämre än detta.
Haha kanske, jag tänkte inte så😊
Själv gillar jag verkligen Horizon och dess universum. Hela settingen kändes som en frisk fläkt. Gillar verkligen Aloy också.
Med det sagt har jag absolut noll intresse av ett Horizon multiplayer spel, oavsett form. Lego har jag ännu mindre intresse för. Hade velat se en 3a, speciellt med tanke på hur 2an slutade. Men den lär vi väl inte se förrän 2035...
I drank what?
Själv gillar jag verkligen Horizon och dess universum. Hela settingen kändes som en frisk fläkt. Gillar verkligen Aloy också.
Med det sagt har jag absolut noll intresse av ett Horizon multiplayer spel, oavsett form. Lego har jag ännu mindre intresse för. Hade velat se en 3a, speciellt med tanke på hur 2an slutade. Men den lär vi väl inte se förrän 2035...
Jag menar inte att serien är dålig med mitt inlägg.
De är helt okej spel, men det är inget som sticker ut så mycket att det förtjänar all uppmärksamhet med spinoff osv!