Diskutera – Vilket spel har du lagt mest tid på i år?
Tack, vad roligt att du gillade texten.
Ja, men det låter ju onekligen som att du borde gilla Planescape, då. Tips från coachen: investera i charisma, WIS och INT. Det är knappt inget fokus på strider och de få som finns kan dina party members lösa. Behåll bronssfären och lita inte på någon eller något, för allt är inte vad det verkar. Have fun! 🔥🔥
Tack för tipsen! Tänkte köra Baldur's Gate 2 först och i min takt blir det väl Planescape om tre år ca men ska komma ihåg dina tips tills dess :pp
Fick för mig att ta mig an en utmaning jag har skjutit på, Elden Ring. Tror jag började i Mars och blev klar några veckor innan dlc:t kom på midsommar afton. Hoppade direkt på dlc:t och blev klar 4e september. Det landade på 268 timmar.
These are dark times there's no denying. The world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry. We ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you. Your ministry, remains, strong.
Phasmophobia helt klart.
Haft riktigt kul i det med polare. Var vettskrämd i början. Nu är det chill samtidigt som det fortfarande är en utmaning även på Professional som jag spelar på.
Sen borde det vara Escape from Tarkov.
Började lira det för ca en månad sedan men har blivit ett antal timmar i det redan.
Eventuellt om Marvel Rivals har några timmar mer. Då räknar jag både Closed Alpha, Beta och nu release.
Halo kompis!
Brighter Shores, 300 timmar
Deadlock, 150 timmar
Path of Exile 2, 150 timmar
Throne and Liberty, 120 timmar
The First Descendant, 100 timmar
Top 5 för detta året! Ett riktigt bra spelår för min del i alla fall!
Så bra att man fått alla de där end year wrapups från olika tjänster nu då
Stellaris 320h i år
Distant worlds 2 kring 300h
Trails through Daybreak 202h
Metaphor: ReFantazio 199h
Shin Megami Tensei V: Vengeance 175h
Eiyuden Chronicle: A hundred heroes 145h
Persona 3 Reload 142h
Sins of a solar empire 2: 128h
Cyberpunk 2077 124h
Path of Exile 2: 111h
Empire total war, ligger mellan 1500 och 1600 timmar på det. Sedan har jag nog uppåt 2000+ på Microsoft Flight simulator samt 800-900-1000 timmar på Skyrim.
i år?.. 4600 timmar är 191 dagar...
Sover du 6 timmar i snitt/dygn så har du inte mycket tid över till att gå på dass