Spelhelg – Titta vi flyger!

Robot
Spelhelg – Titta vi flyger!

Flygcert tas, råttor skakas och Zonen utforskas. Nu snackar vi spelhelg!

#spelhelg

Releasehästryttare

Kanske blir lite Subverse ...

Medlem

Farming Simulator 25! WOOO!!!!
Flight Simulator 2020, fungerar felfritt till skillnad från en annan flyg simulator.

Medlem

Köpte Balatro igår kväll. Uppe i 8 h speltid nu. Helt maniskt spel, går inte att sluta.

Medlem

Blur Beyond Hanwell på PS 5

Avstängd

Subnautica "SubmersedVR" Below Zero

Och Prince of persia the lost crown

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

tsm
Medlem

Tomb Raider 1 och Take off flight simulator

Fortsätter seed farma i DQ XI om jag hinner, det behövs rätt rejält med grinding för den hemliga superbossen.

Medlem

Det där flygplanet... ser ut som en vitval.
Blir mer Venetica! och kanske Space Marine 2.

Ambassadör
Xbox

Blir till att testa nya patchen till S.T.A.L.K.E.R 2. Pausade min genomspelning under veckan då deadzone-problemen med handkontroll gick överstyr. Hoppas på bättre lycka nu!

signatur

Jump in.

Medlem

En del Diablo 3 windowed med South Park i vlc till höger. En massa frossande är snart på gång, firar min födelsedag 🥳

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Denna helg blir det Starfield, Nine Sols, Silent Hill 2, Stellar Blade och Bravely Default II.

Medlem

Stalker 2 HOC hela helgen!

signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Nu är det dags för Final Fantasy VII Rebirth

Medlem

Jag ska på dop idag, men jag vill helst inte gå. Tyvärr blir min fru sur då, det är ju ändå min son som ska döpas. Förhoppningsvis får jag lite tid över att köra Elite: Dangerous, den sista titanen började oväntat röra på sig och verkar vara på väg mot Sol. Jag hade tänkt att jag skulle testa några av de nya skeppen och engineera dem, men det får vänta. Jordens försvar lär gå före.

Medlem

Låser upp vapen i Black ops 6 mest!

Annars så har jag äntligen börjat spela Mario vs Rabbids efter att jag köpte uppföljaren Sparks of Hope på Black Friday och kände att jag ville spela första spelet innan.

Jag har också impulsköpt Arkham-spelen på Switch på Black Friday för att kunna spela ”bärbart” men blev mest sugen på att spela dem igen på min Xbox Series X så jag tankade dem där istället… 💵

Medlem

Spelar Rage 2 själv, Gears 1 med sambon, Gears 2 med sonen och Gears 5 med sambon och sonen. Huset är julpyntat. Bra gamingtider😍

Medlem

Fortsätter klura med Loco Motive

Medlem

Det blir Metaphor och Astro Bot

Medlem

Helgen består av Unicorn Overlord (PS5), fantastiskt SRPG från Vanillaware. Varvar det med Romancing SaGa 2: Revenge of the seven. (PS5). På PC rullar fortfarande Cyberpunk 2077 samt Warhammer 40K: Rogue Trader + DLC void shadows.

Medlem

Jag lär köra Flight Sim 2024 ett år framöver. Minst. 2020 är avinstallerad. 2024 fungerar fint här.

Medlem
Medlem
Skrivet av Zigge__:

Ys nordics

Tycker det ser intressant ut. Hur är dina intryck?

1
Skriv svar