Mass effect Vs Star wars
Svaret är givetvis Dune.
Ja!
Svaret är givetvis Dune.
Ja!
Kollar ni på Dune tv serien?
Nä, men jag är nyfiken på den. Har du sett och är den i så fall nåt att ha?
Star Wars. De gamla filmerna präglade starkt min barndom. Minns känslan när jag insåg att första filmen (alltså, del fyra) hade två uppföljare. Svindlande!
Har sett första Dune-filmen. Gillade den inte? Men eftersom "alla" gör det är jag beredd att ge den en chans till.
En Bamseponny av folket
Svaret är givetvis Dune.
Tror du menade The Expanse, va?
Nä, men jag är nyfiken på den. Har du sett och är den i så fall nåt att ha?
Har inte sett den, gillade dune 2 filmen men inte sugen mer dune just nu, sen såg jag några som gett den betyg och de sa att den va mid.
Tror du menade The Expanse, va?
Speciellt böckerna efter den senaste säsongens TV-serie. Jävlar vad det spårar ur! Rekommenderad läsning!
Men för tråden föredrar jag Mass Effect, mycket mer intressant med flertalet aliens och dylikt. Även trots att Star Wars har Sith! Ser fram emot Exodus som är av gammalt Bioware-folk som jobbade på Mass Effect. Inga aliens men mycket annat som är nära nog!
Och allt vad det innebär, fortfarande.
Rätt svar är Firefly, eftersom vi bara fick 14 avsnitt och en film hann det universumet aldrig bli förstört av någon
Avstod från att rösta då båda alternativens universum blivit ganska dåliga på senare tid.
♫"You can't take the sky from me"♫
Va, vilken tv-serie? Jag pratar om böckerna. 😅
Mass Effect, utan tvekan. Tycker att Reapers och alla olika raser är mycket mer spännande än jedi/siths.
(SW är najs, men jag ser det bara som underhållning. Tycker inte att lore håller längre.)
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Mass Effect, utan tvekan. Tycker att Reapers och alla olika raser är mycket mer spännande än jedi/siths.
(SW är najs, men jag ser det bara som underhållning. Tycker inte att lore håller längre.)
SW är underhållning men Mass Effect är... en dokumentär, eller? 🙈 (f'låt fattar vad du menar)
SW är underhållning men Mass Effect är... en dokumentär, eller? 🙈 (f'låt fattar vad du menar)
Haha, ok, mitt inlägg blev inte superlogiskt 😅
Skrev först att SW är snabbmatsunderhållning, men strök snabbmatsdelen eftersom jag inte ville stöta mig med några SW-fans.
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Va, vilken tv-serie? Jag pratar om böckerna. 😅
This:
Går på Max nu,
Jahaja, där ser man! Kul.