Fragzone-fredag – Det dundrande Dragon Age-dramat!

Inget av vad jag läst eller sett har tilltalat mig gällande Veilguard.
Som gammal räv tänker jag istället spela Dragon Age Origins på PS3 i helgen!

signatur

00:00:02:42

Medlem

Tack för bra stream! Men snälla, kan ni ta bort AK47'an från studion? Vapen som ser verklighetstrogna ut är smått deprimerande i dessa tider. Jag menar inte att vara PK utan vill mer slippa trista associationer som man ändå får med alla vanliga nyheter. Krama varandra i trafiken 😉

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Jag kände samma. Vad skönt att jag inte behöver skräddarsy beteendet för varje karaktär för den bästa upplevelsen.

Jo, och lägg till inventory managment som jag tycker är en skräp börda i nästan alla spel. Det är inte svårt att kolla igenom de 40 senaste gångerna för att välja ut dennes bäst stats, det känns dock på tok för nära mitt arbete att granska räkningar

Redaktör
Skrivet av oggeman:

Tack för bra stream! Men snälla, kan ni ta bort AK47'an från studion? Vapen som ser verklighetstrogna ut är smått deprimerande i dessa tider. Jag menar inte att vara PK utan vill mer slippa trista associationer som man ändå får med alla vanliga nyheter. Krama varandra i trafiken 😉

Skrivet av quadratis:

Den gjorde gästbesök. Fredrik och Daniel är män av ordning, då behövs lite oförutsägbarhet i studion. I dag var det bössans tur, nästa vecka kan nåt annat ha bytt plats i bakgrunden.

signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Den gjorde gästbesök. Fredrik och Daniel är män av ordning, då behövs lite oförutsägbarhet i studion. I dag var det bössans tur, nästa vecka kan nåt annat ha bytt plats i bakgrunden.

nu var ju mitt "pinsamt" riktat åt inlägget jag svarade på, och inte besöksbössan.

lite kass ton kanske, så tar bort inlägget.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Fast Dragon Age gör ju ändringar i stil och format varje gång ett nytt spel släpps. Origins var ju väldigt annorlunda jämfört med tvåan, som var väldigt annorlunda från Inquisition. Tycker nog det inte borde komma som en överraskning att Veilguard är annorlunda, det är snarare något väntat.

Nu skrev jag väl ingenting om att vara förvånad, eller om Veilguard för den delen, utan min personliga preferens kring uppföljare i allmänhet.

Medlem
Skrivet av Profit:

Nu skrev jag väl ingenting om att vara förvånad, eller om Veilguard för den delen, utan min personliga preferens kring uppföljare i allmänhet.

Det vet jag, jag använde bara din kommentar som en plattform för att lägga fram mina tankar kring det, så du kan gott samvete slappa av

12
Skriv svar