Gratis spel - Allmän tipstråd

Medlem

Tyvärr så är det ju first come first serve som gäller. Däremot är det riktigt dåligt att folk inte tackar för sig och rapporterar att en kod tagits. Det stör mig mer än att det droppar in randomkoder.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Hinner aldrig plocka dessa gratisspel som FZ folk har CD-Keys och skriver ut koden här på forumet snabbt. Skulle vara tacksam om nån hjälte här på FZ kunde sända ett PM med nån kod. /// MVH: C

Skrivet av mrpijey:

Tyvärr så är det ju first come first serve som gäller. Däremot är det riktigt dåligt att folk inte tackar för sig och rapporterar att en kod tagits. Det stör mig mer än att det droppar in randomkoder.

Skrivs koderna ut i klartext så kan vem som helst (botar och ej medlemmar) plocka koderna.

Så mitt tips är att inte skriva ut fullständiga koder, utan hellre ta det via PM med den som först hör av sig.

signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3600C18 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Medlem
Skrivet av Shugge:

Skrivs koderna ut i klartext så kan vem som helst (botar och ej medlemmar) plocka koderna.

Så mitt tips är att inte skriva ut fullständiga koder, utan hellre ta det via PM med den som först hör av sig.

Ja det är helt klart det bästa.

Medlem
Skrivet av Shugge:

Det vore suveränt om det fanns BB-kod för att dölja en textdel för icke-inloggade.

Egentligen skulle hela den här forumtråden gärna få kräva inloggning.

signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ok, då kör vi ett test men denna gång med PM. Har två spelkoder till GOG.com som jag inte kommer använda. Endast ett spel per person. Först till kvarn.

Spel 1: Hive Jump 2: Survivors
Spel 2: The Falconeer

Uppdatering: Båda tagna nu.

signatur

00:00:02:42

Medlem
Skrivet av LightningStrike:

Unplagued kostar för mig iaf

Medlem

Jag har en kod till bioshock remastered som kan fås via pm om nån vill ha den. Kräver konto på gog.com

Edit: given till användaren Haider

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Hinner aldrig plocka dessa gratisspel som FZ folk har CD-Keys och skriver ut koden här på forumet snabbt. Skulle vara tacksam om nån hjälte här på FZ kunde sända ett PM med nån kod. /// MVH: C

Varför är det viktigt med gratisspel? Köp det du vill spela istället?

Medlem

Empyrion: Galactic Survival och Outliver Tribulation är gratis att plocka nu på Epic Games Store!

Medlem

Tänkte bidra med ett strå till stacken.
Skriv gärna om du har tagit en kod. Sköts inte detta så kommer nästa batch med koder bli att man får PM:a mig Har en drös fler spel att ge bort.

Hot Wheels Unleashed
Steam: W6RX9-QY6JR-5FIY4

In Sound Mind
Steam: W0RQT-7YXWW-WWJYJ

Mind Scanner
Steam: YBG9N-IMREI-7RGQ4

Medlem
Skrivet av Aljonz:

Skriv gärna om du har tagit en kod. Sköts inte detta så kommer nästa batch med koder bli att man får PM:a mig Har en drös fler spel att ge bort.

Hot Wheels Unleashed

In Sound Mind

Mind Scanner

Tack så mycket, tog Hot Wheels Unleashed

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Tyvärr var In Sound Mind redan taget.
Tror det är bäst med PM

Tack för initiativet

Medlem
Skrivet av Aljonz:

Hot Wheels Unleashed

In Sound Mind

Mind Scanner

Aktiverade Mind Scanner, tack! Uppskattas.

Tar gärna project winter samt worlds paketen 🌹 & eventuellt Omno 🌹

Medlem

Tar gärna Worms Rumble + worlds paketet ifall inte Poison tar dom

signatur

treat others as you want them to treat you

Medlem
Skrivet av Poisoninmyveins09:

Tar gärna project winter samt worlds paketen 🌹 & eventuellt Omno 🌹

PM med Project winter och Omno till dig!

Skrivet av Dahnajz:

Tar gärna Worms Rumble + worlds paketet ifall inte Poison tar dom

Och PM med Worms + DLC till dig!

Har Bioshock Remastered till GOG om någon är intresserad. Ta det i PM.

Edit: Taget av mrpijey

signatur

00:00:02:42

Medlem
Skrivet av Shodan:

Varför är det viktigt med gratisspel? Köp det du vill spela istället?

Hehe, Faktiskt sant. Har 741 spel i mitt STEAM biblotek och BackLoggen är stor. Köper spel billigt via 3e partssidor som har REA året om och ibland handlar jag i Steam Store när spelet inte finns på 3e partssidor..

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||

Medlem
Medlem

Har varit lite dåligt drag i den här tråden på sistone!

Deceive Inc. är gratis på Epic till 14/11:
https://store.epicgames.com/en-US/p/deceive-inc

Medlem
Medlem
Skrivet av Margy:

Spirit of the North - Steam-kod via Fanatical

https://www.fanatical.com/en/game/spirit-of-the-north

"SOLD OUT
Sorry, you've missed out this time."

Tydligen begränsat antal. Synd, det såg intressant ut. Tack för tipset iaf.

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Imorgon och en vecka framåt är Castlevania anniversy collection gratis på Epic store.

https://store.epicgames.com/en-US/p/castlevania-anniversary-c...

Medlem
Medlem

Half-Life 2 gratis på Steam fram till 18 Nov.
https://store.steampowered.com/app/220/HalfLife_2/

Skriv svar