Snabbkollen – Massives bästa spel är..?
Rösta fram malmöiternas bästa!
#avatar, #ground-control, #massive, #snabbkollen, #star-wars-outlaws, #the-division, #world-in-conflict
Kunde inte fastna för World in Conflict, men testade inte på det förrän många år efter det släpptes, så det kan ha med saken att göra. Vilket gjorde att jag röstade Division 2
Jag röstade på ettan men hade svårt att välja.
Jag vet inte. Har inte spelat något av deras spel.
Samma här.
Fick ju bara rösta på en; så då blev det Ground Control. Helt klart det Massive Entertainment spel som jag har lagt ner mest tid på. Ren RTS när den är som bäst, inget resurs samlande bara planera och positionera trupperna.
På en välförtjänt andra plats kommer World in Conflict.
Va inte lika förtjust över Ground Control 2 som jag var över ettan, med alla ändringar i hur spelet fungerade, dock en väldigt bra story.
Can it wait for a bit? I'm in the middle of some calibrations.
Blev helt plötsligt sugen på att spela igenom World in Conflict igen. Fantastisk kampanj.
Jag också, usch vad bra den är. Storymässigt är den kanon, och cut-scenes är helt underbara. Så otroligt bra gameplay också!
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
World in Conflict! Fattar inte varför vi aldrig fick en uppföljare.
Broken Arrow är svaret på det, håller med dig fullt ut.
Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, ASUS ROG 4090 , 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus // Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 15 Pro// iPad Pro Air m1 /Monitor Samsung G8 Oled / TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65
Gjorde dem inte Far Cry 3 oxå?
Multiplayer-delen om jag inte minns fel.
På tal om multiplayer var Co-op kampanjen i Ground Control 2 fantastisk!