Det var en gång en spelhelg – och den börjar nu!
Quest 3 Touch kontrollen trasig.
Blir days gone på steam deck
Quest 3 Touch kontrollen trasig.
Blir days gone på steam deck
Trist att den gick paj. Ren tur att mina inte gjort det hittils. Är 190cm lång och vevat kontrollen i taket rätt många ggr nu när jag ska kasta granater och dylikt hehe. Sist skulle jag dunka en basketboll i en korg. Blev klonk i taket!
Klara precis ut Arizona Sunshine 2 så blir lite 2D-spel nu, drar igång "gamla" BF2042. Var länge sen.
Trist att den gick paj. Ren tur att mina inte gjort det hittils. Är 190cm lång och vevat kontrollen i taket rätt många ggr nu när jag ska kasta granater och dylikt hehe. Sist skulle jag dunka en basketboll i en korg. Blev klonk i taket!
Klara precis ut Arizona Sunshine 2 så blir lite 2D-spel nu, drar igång "gamla" BF2042. Var länge sen.
Råka slå en kontroll i väggen för länge sen, den delade sig men gick att sätta ihop igen
Trigger knappen kändes dock lite trögare hela tiden
Ser ut att bli i alla fall 5 timmars speltid i helgen så man får passa på.
Tänker försöka slutföra kampanjen i Star Wars battlefront 2 2017 som påbörjades i somras. Sen är planen att fortsätta någon timme på min Wood Elves kampanj TWW3 IE
Följt av någon timme Shadow of the Erdtree
Vi får se om det går enligt plan 😃
Jag har kommit igenom en något bökig startsträcka i Kingdom Come: Deliverance. Det artar sig riktigt bra nu. Tempot är extremt lugnt och det är faktiskt själva spelet som drar i handbromsen. Ibland är det irriterande men oftast känns det bra. Borde ha hållit samma tempo i Skyrim och WoW. 😮 Jag förbereder mig förstås för tvåan som kommer i februari.