Det var en gång en spelhelg – och den börjar nu!

Robot
Det var en gång en spelhelg – och den börjar nu!

Spelar du The Plucky Squire i helgen, ja, då är du inte ensam.

#spelhelg

Avstängd

Quest 3 Touch kontrollen trasig.
Blir days gone på steam deck

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Quest 3 Touch kontrollen trasig.
Blir days gone på steam deck

Trist att den gick paj. Ren tur att mina inte gjort det hittils. Är 190cm lång och vevat kontrollen i taket rätt många ggr nu när jag ska kasta granater och dylikt hehe. Sist skulle jag dunka en basketboll i en korg. Blev klonk i taket!
Klara precis ut Arizona Sunshine 2 så blir lite 2D-spel nu, drar igång "gamla" BF2042. Var länge sen.

Medlem

Dawn of War blir det här. 6 euro på steam just nu, så ett ypperligt tillfälle att återuppleva ungdomen.

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Fick ett sug att spela igenom SP i Battlefield bad company 2 igen, så det håller på och laddas ner på origin.

Medlem

Älskar Yakuza serien men har av någon anledning aldrig provat Judgment spelen. Detta blir det bot och bättring på i helgen.

Medlem

Jag kommer fortsätta med "Hogwarts Legacy" som jag köpte på rea spontant. Ganska charmigt spel!

Medlem

Återupplever gamla minnen och skapar nya med Age of Mythology Retold 👍

Medlem

Köttar Smite 2 och Deadlock hela helgen!

Medlem

Köpte Steam-versionen av Sänka Skepp, blir roligt att testa.

Medlem

Final fantasy 5 blir det här och kanske lite UFO 50.

Avstängd
Skrivet av Tiggaren:

Trist att den gick paj. Ren tur att mina inte gjort det hittils. Är 190cm lång och vevat kontrollen i taket rätt många ggr nu när jag ska kasta granater och dylikt hehe. Sist skulle jag dunka en basketboll i en korg. Blev klonk i taket!
Klara precis ut Arizona Sunshine 2 så blir lite 2D-spel nu, drar igång "gamla" BF2042. Var länge sen.

Råka slå en kontroll i väggen för länge sen, den delade sig men gick att sätta ihop igen
Trigger knappen kändes dock lite trögare hela tiden

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ser ut att bli i alla fall 5 timmars speltid i helgen så man får passa på.
Tänker försöka slutföra kampanjen i Star Wars battlefront 2 2017 som påbörjades i somras. Sen är planen att fortsätta någon timme på min Wood Elves kampanj TWW3 IE
Följt av någon timme Shadow of the Erdtree
Vi får se om det går enligt plan 😃

Medlem

Blir att fortsätta med Broken Sword reforged, ser återigen helt fantastiskt ut!

Medlem

Space Marine 2! Köttigt värre!

Medlem

Jag har kommit igenom en något bökig startsträcka i Kingdom Come: Deliverance. Det artar sig riktigt bra nu. Tempot är extremt lugnt och det är faktiskt själva spelet som drar i handbromsen. Ibland är det irriterande men oftast känns det bra. Borde ha hållit samma tempo i Skyrim och WoW. 😮 Jag förbereder mig förstås för tvåan som kommer i februari.

Medlem
Medlem

The forest, division2, remnants from the ashes, rouge company.

Medlem

äntligen klarat fallout new vegas,, dags att gå på fallout 4 igen

signatur

//monster

Blir att lira både Trails through Daybreak och Space Marine 2 i helgen.
Möjligen att jag även spelar igenom demo-versionen av Romancing SaGa 2: Revenge of the Seven om jag hinner.

Medlem

Har nyligen kört om Mafia DE och Mafia 2 så nu kör jag Mafia 3 för tredje gången också. Spelet har sina brister men jag tycker ändå att det fick oförtjänt mycket skit. Bra DLC också.

Medlem

New game plus i svenska The Ascent.

Medlem

Såg fram emot att spela Dead Rising Remaster,,,men vilket skräpspel Trots nyputsning kändes det förlegat

Medlem

För min del blir det Satisfactory och the plucky squire i helgen

Medlem

Närmar mig slutet på Baldur's Gate 3. Åtminstone vad jag tror är slutet iaf! Otroligt bra, men oj vad det är mycket till spel.

Medlem

Frostpunk var inte riktigt min stil... så hoppades på Frostpunk 2 som nu spelats ett par timmar (Game pass). Men nej, fortfarande inte min stil

Så istället drog jag på mig 80-tals-brallorna och lirar just nu The Bard's Tale Trilogy

Medlem

Ska börja på en ny karaktär i World Of Warcraft😀

Medlem

Blir plugg och fix hela helgen, som vanligt. Men om tiden finns blir det lite Diablo 3 som jag köpte på rean som är nu. Blir mitt första riktiga möte med Diabloserien (Immortal räknas inte).

signatur

Change is the only constant

Medlem

Kanske ska köra igång Plucky Squire så man för en gångs skull kör ett nytt spel som känns inne.
Annars lär det bli GT7 och Ratchet & Clank: Rift Apart.

Medlem

Byter nog deadzone i arma 3 mot overthrow i arma reforger i helgen så det blir lite omväxling

12
Skriv svar