Kemiska stridsmedel läggs till i Helldivers 2

Robot
Kemiska stridsmedel läggs till i Helldivers 2
Medlem

Känns som det behövs något mer för att jag man ska gå tillbaka till Helldivers.

Medlem

Håller med. Oftast så tycker jag att de nya tillägg man gör, inte ger så mkt.

Behövs något som gör det intressant för oss som spelat länge.

Medlem

Jag känner mig fortfarande mätt på Helldivers.
Men så är väl live service inte för mig och jag var nöjd med tiden jag la på spelet.
Nu är det andra spel som gäller.

Medlem

Surströmming.

Medlem

Hoppas att dem farliga gastuberna fungerar utmärkt på det nya hotet från "The Illuminate"

Medlem

Wow... kemisk krigsföring som är förbjudet till å med i krigstider på grund av det enorma lidande det bringar till soldater!

Nice.

Medlem
Skrivet av Allexz:

Wow... kemisk krigsföring som är förbjudet till å med i krigstider på grund av det enorma lidande det bringar till soldater!

Nice.

Hur tänkte du nu?

Medlem
Skrivet av Allexz:

Nice.

Tur det är ett spel då så att det inte blir några soldater som får lida.

Medlem

Gas och stim-pistoler kanske kan va lite skoj att pröva... nån timma kanske?
Kul för dem som kör, tyvärr är Jag också mätt på Helldivers 2.

Både jag och brorsan har över 125-150 timmar. Vi har haft förbaskat roligt de timmar vi spelat, men jag tror vi skulle behöva något banbrytande som en ny ras eller liknande för att det ska bli spännande i 20-50 timmar till. Jag är inte missnöjd eller så. Vi har spelat mycket och fått valuta för pengarna. 125-150 timmar är inte illa alls för 300-400 kr!

Det hade varit skoj med fler typer av missions. Kanske uppdrag där man springer vilse i grottor eller på insidan av stora fiendebaser (vilket skulle försvåra användandet av stratagems rejält - såvida man inte hittar upp, skjuter sprickor i taket, eller kommer ut på balkonger och dylikt. Det skulle också vara svårt att respawna vart som helst. Det skulle behöva bli vissa checkpoints eller liknande).

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Gnällkuk
Skrivet av Allexz:

Nice.

Haha, visste att det skulle komma någon som ska rida ut som någon slags white knight med en kommentar som detta.

WOW

NICE

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Haha, visste att det skulle komma någon som ska rida ut som någon slags white knight med en kommentar som detta.

WOW

NICE

Hah, men jag är bra på att försöka döda creeps men det blir tyvärr ofta mina medsoldater som också ryker med, så det används ju mot soldater också lite rätt får man ge an ;D

Medlem

En Stim-pistol känns fantastiskt för mig som ofta spelar som support.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Gas och stim-pistoler kanske kan va lite skoj att pröva... nån timma kanske?
Kul för dem som kör, tyvärr är Jag också mätt på Helldivers 2.

Både jag och brorsan har över 125-150 timmar. Vi har haft förbaskat roligt de timmar vi spelat, men jag tror vi skulle behöva något banbrytande som en ny ras eller liknande för att det ska bli spännande i 20-50 timmar till. Jag är inte missnöjd eller så. Vi har spelat mycket och fått valuta för pengarna. 125-150 timmar är inte illa alls för 300-400 kr!

Det hade varit skoj med fler typer av missions. Kanske uppdrag där man springer vilse i grottor eller på insidan av stora fiendebaser (vilket skulle försvåra användandet av stratagems rejält - såvida man inte hittar upp, skjuter sprickor i taket, eller kommer ut på balkonger och dylikt. Det skulle också vara svårt att respawna vart som helst. Det skulle behöva bli vissa checkpoints eller liknande).

I första Helldivers fanns en annan utomjordingsart med så antar att de sparar det tills nästa år eller något liknande.

Medlem

Imorgon kommer ju en större balanseringspatch där dom backar en del nerfs dom gjorde tidigare och gör mycket annat. Ska bli intressant att se hur det blir.

1
Skriv svar