Diskutera – Spelet du helst vill lira på PS5 Pro är...
GTA VI? Eller något gammalt? Eller något annat? Vad vill du spela på PS5 Pro?
Jag kan tycka det är lustigt att dom lanserar en svindyr lyx konsol utan några dragplåster. jag trodde att man tex skulle annonsera ut något FROM SOFTWARE spel remastered tex Bloodborne, eller preview av last of us 3 ps5 pro enhanced eller någon annan riktigt fet banger men näe helt tyst på spelfronten
GTA VI, Alan Wake 2 och Horizon: Forbidden West (som egentligen redan påbörjat men bara är i början utav så funderar på om jag ska vänta med att spela igenom det tills jag kan spela på Pro eller om jag ska spela igenom det nu och kanske köra NG+ på Pro senare...) Edit: Hogwarts Legacy såg ju otroligt ut med full ray-tracing i demonstrationen så kanske blir sugen på att spela igenom det också!
Jag kan tycka det är lustigt att dom lanserar en svindyr lyx konsol utan några dragplåster. jag trodde att man tex skulle annonsera ut något FROM SOFTWARE spel remastered tex Bloodborne, eller preview av last of us 3 ps5 pro enhanced eller någon annan riktigt fet banger men näe helt tyst på spelfronten
Detta var en teknikdemonstration, spelen kommer visas om någon vecka på Showcase då kommer de visa både nya spel och spel som kommer få PS5 Pro-certifiering. Nu visade de bara spel som redan är ute men nya spel kommer.
GTA 6 är ju garanterat anledningen att de tar i prismässigt
Det och att Microsoft inte riktigt levererar ett vettigt alternativ/konkurrent (lite spraypaint och en större SSD räknas inte riktigt som mid-gen refresh) och även om Nintendo är på gång med Switch 2 är det i sin egen liga och inte konkurrent till denna riktigt.
Ge mig Ghost of Tsushima 2 för fan.
Det har ryktats vara färdigt för uppvisning ett tag nu så det kommer nog högst troligen på nästa showcase, och antar att det inte visades på förra var just för att de kommer vilja använda det för att pusha hur mycket bättre det ser ut och flyter på Pro. Gissar jag då.
Det har ryktats vara färdigt för uppvisning ett tag nu så det kommer nog högst troligen på nästa showcase, och antar att det inte visades på förra var just för att de kommer vilja använda det för att pusha hur mycket bättre det ser ut och flyter på Pro. Gissar jag då.
Vi får hoppas på det🙂
Vi får hoppas på det🙂
Ja, spelade igenom första på PS5 ganska nyligen och fullkomligt älskade det! Så nu när jag är redo får de allt leverera
Ett från grunden ombyggd Silent Hill. Moderniserat där det behövs, typ kontroll och kamera.
Maxat rent grafiskt och ljudmässigt, men där dom behållt presentationen och känslan.
Då skulle jag verkligen börja fippla med kontokorten för att få råd med en Pro.
Och nej, Silent Hill 2 lockar lika mycket som apkoppor.
“All thinking people are atheists.”
Ge mig Ghost of Tsushima 2 för fan.
Det spelet hoppas jag verkligen släpps snart och att det drar nytta av en PRO. Första var så grymt bra 👍
PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.
Jag kan tänka mig att spela om Hogwards Legacy till vintern. Men Last of us Part II kommer jag nog spela om en gång om året.
Av nya spel så är Death Stranding 2 titeln jag mest ser framemot. Förhoppningsvis inte allt för långt bort
Ah, spelade igenom första på PS5 ganska nyligen så är pepp på uppföljaren också! Lär bli grym på PS5 Pro!
Death Stranding 2 och GTA 6 är spelen jag ser mest fram emot. Men inget av de kommer få mig att köpa ett PS5 Pro. Death Stranding 2 kan jag vänta med tills det släpps på PC, och GTA 6 blev mest troligt framflyttat till 2026 för att det ska bli en launch-titel till nästa Xbox, som garanterat lär erbjuda den bästa GTA 6-upplevelsen.
GTA VI, Alan Wake 2 och Horizon: Forbidden West (som egentligen redan påbörjat men bara är i början utav så funderar på om jag ska vänta med att spela igenom det tills jag kan spela på Pro eller om jag ska spela igenom det nu och kanske köra NG+ på Pro senare...) Edit: Hogwarts Legacy såg ju otroligt ut med full ray-tracing i demonstrationen så kanske blir sugen på att spela igenom det också!
Av egen erfarenhet så kan du trycka på deleteknappen när det gäller horizon fw 😁 usch vad tråkigt det var.
🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)
⚽ Manchester United FC ❤️
Av egen erfarenhet så kan du trycka på deleteknappen när det gäller horizon fw 😁 usch vad tråkigt det var.
Jag fullkomligt älskade första dock, gjorde du det? Är det bara en dålig uppföljare? Kommer högst troligen spela igenom det ändå, nu när jag köpt det och allt, men kul att höra vad andra tycker.
Jag fullkomligt älskade första dock, gjorde du det? Är det bara en dålig uppföljare? Kommer högst troligen spela igenom det ändå, nu när jag köpt det och allt, men kul att höra vad andra tycker.
Jag spelade faktiskt första efter FW och jag håller med dig, det var fantastiskt. FWs story är så utdragande och jag tycker att det är lite samma quests om och om igen, men däremot så är det ett helt otroligt vackert spel. Jag skulle nog säga att HFW och GoW Ragnarök är det snyggaste spelen just nu på ps5.
🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)
⚽ Manchester United FC ❤️
Jag spelade faktiskt första efter FW och jag håller med dig, det var fantastiskt. FWs story är så utdragande och jag tycker att det är lite samma quests om och om igen, men däremot så är det ett helt otroligt vackert spel. Jag skulle nog säga att HFW och GoW Ragnarök är det snyggaste spelen just nu på ps5.
Ok, får se vad jag tycker om handlingen och uppdragen i andra spelet då. Men ja, hittills har jag också golvats av grafiken. Helt otroligt. Också imponerande att det ser lika bra ut på gamla PS4:an. Otroligt jobb de gjort på den sidan. Har inte spelat Ragnarök än men har det på "att spela" listan, kanske på Pro senare då.
Det spelet hoppas jag verkligen släpps snart och att det drar nytta av en PRO. Första var så grymt bra 👍
Instämmer.