Concord kommer vara kvar som ett avsnitt i Amazons spelbaserade tv-serie
Amaons Prive Video, hatar att det kommer nya streamingtjänster hela tiden, ytterligare en man måste skaffa nu då
Nämner iofs nåt om premier, man kanske kan få nån månad till schysst pris då
Amaons Prive Video, hatar att det kommer nya streamingtjänster hela tiden, ytterligare en man måste skaffa nu då
Ny? Prime Video har funnits i många år.
För övrigt ser man ju fram emot serien, men inte Concord avsnittet.
Skall man gå efter spelet så kommer de ju bli ett härligt Woke-avsnitt.
Tänk om det fanns ett sätt att samla alla streamingtjänster i en och samma app?
Jag har en kompis som har nämt en bokstavskombination som lyder ”iptv” eller något liknande. Jag vet naturligtvis vis inte vad det är för något.
Vad vet vi egentligen om Secret Level ? Kommer varje avsnitt vara fristående med en story eller skall allting vävas tillsammans och ha någon grundläggande tråd?
Undrar om det blir en serie värt att se eller om det är mer hype bara för att det är tvspel.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Vad vet vi egentligen om Secret Level ? Kommer varje avsnitt vara fristående med en story eller skall allting vävas tillsammans och ha någon grundläggande tråd?
Undrar om det blir en serie värt att se eller om det är mer hype bara för att det är tvspel.
Det är en Antologi-serie, så jag tror de blir mer fristående avsnitt. Tänker likt "Love, Death & Robots" som oftast nämns i Secret Levels-sammanhang.
"Writer and Fighter"
fristående avsnitt, så du kan skippa concorde avsnittet om du känner för det.
Jag har en kompis som har nämt en bokstavskombination som lyder ”iptv” eller något liknande. Jag vet naturligtvis vis inte vad det är för något.
Google TV gör ju det på sättovis... Där kan du connecta ihop alla (många) dina streaming tjänster och få rekommendationer.
1# FZ Troll
Jag brukar teckna en månad åt gången när en säsong av en serie jag vill se är komplett. Finns alltid erbjudanden för att komma tillbaka osv. Nu kör jag Showtime i två månader för 25 kr per månad exempelvis. När hela Rings of Power säsong 2 är släppt så blir det en månad på Prime. Blir att kolla på Fallout i samma veva med Prime
Ny? Prime Video har funnits i många år.
För övrigt ser man ju fram emot serien, men inte Concord avsnittet.
Skall man gå efter spelet så kommer de ju bli ett härligt Woke-avsnitt.
Jag tror det var ett skämt på grund av felstavningen i artikeln.
Att döma av kommentarerna verkar skämtet inte träffat rätt.
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Jag brukar teckna en månad åt gången när en säsong av en serie jag vill se är komplett. Finns alltid erbjudanden för att komma tillbaka osv. Nu kör jag Showtime i två månader för 25 kr per månad exempelvis. När hela Rings of Power säsong 2 är släppt så blir det en månad på Prime. Blir att kolla på Fallout i samma veva med Prime
Men så kan bara dom smarta göra, jag gör för övrigt med så 🙂
Vilket dock är illegalt och verkar finansiera kriminella nätverk. https://rattighetsalliansen.se/skatteverkets-utredning-av-ill....
Känns inte som ett alternativ man vill använda sig utav. Men jag håller med om att det finns ett stort bekymmer med alla dessa utspridda prenumerationstjänster.
Jag tror det var ett skämt på grund av felstavningen i artikeln.
Att döma av kommentarerna verkar skämtet inte träffat rätt.
Tur att nån förstod iaf ❤️