Blir det något Fragzone-fredag i dag eller?!
Nu är det väl vardag igen? Dags för sista biten i pusslet. FZ -fredag idag?
Jag håller med men tror de sa september när de tog sommarpaus men jag har gärna fel!
En glad kalmarit boende på Gotland!
Nu är det väl vardag igen? Dags för sista biten i pusslet. FZ -fredag idag?
Jag håller med men tror de sa september när de tog sommarpaus men jag har gärna fel!
Inget FF idag (Fredrik fortfarande på semester, den kanaljen!). Och nästa fredag är herr Fredrik och herr Daniel urlakade efter Gamescom, så jag tippar att FF är tillbaka den 30/8 (men jag svär inte på det).
Inget FF idag (Fredrik fortfarande på semester, den kanaljen!). Och nästa fredag är herr Fredrik och herr Daniel urlakade efter Gamescom, så jag tippar att FF är tillbaka den 30/8 (men jag svär inte på det).
Något att se fram emot! Fortsatt trevlig sommar till alles.
Imorgon är det den 30/8!?🤩
Därja! Bänkar mig för reprisen på lördag!
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Moderskeppet 3 seglar till Åland torsdag-fredag denna vecka, så Fragzone-fredag pausar den 11 oktober. Vi ses nästa fredag (18/10)!
Betyder inte bara det här att det blir Fragzone-fredag live-offline på en båt istället?
Utan kameror och publik, men med enhetsbiljetter som kompensation!
Åker du med, förresten?
Jag tänker mig att det kommer märkas ganska tydligt väl på torsdag
(det betyder alltså ja, jag närvarar på båt)