Borderlands 4 avtäckt
Frugan köpte begagnat Borderlands 2 med alla DLCs (utom Commander Lilith) för 50 spänn och vi har kört det couch co-op flera timmar i veckan sen.... april? Igår varvade vi det på svåraste svårighetsgraden och började på Commander Lillith.
Aldrig haft så mycket kul per krona.
Hah. Kan ju hoppas vi hittar 3an lika prisvärt nu. Så får väl fyran köras 2028 eller nått
Haha dålig tajming med filmen
Eller så är det bra tajming? Försöka få folk att bara glömma filmen och gå vidare.
"Writer and Fighter"
Frugan köpte begagnat Borderlands 2 med alla DLCs (utom Commander Lilith) för 50 spänn och vi har kört det couch co-op flera timmar i veckan sen.... april? Igår varvade vi det på svåraste svårighetsgraden och började på Commander Lillith.
Första spelet var roligt med vänner tvåan är grymt och förbättrade istort sett allt från det första sen koma trean som gjorde allt sämre och med karaktärer och story man spyr över så är tyvärr minus hajpad på nästa. Mellan spelen kändes mest meh men bättre än 3an.
Eller så är det bra tajming? Försöka få folk att bara glömma filmen och gå vidare.
Problemet blir nog att få folk att glömma hur ogillat Borderlands 3 var.
Den kan nog vara svårare än filmen ja...
"Writer and Fighter"
Jag gillade faktiskt 3an, tycker att gunplay är med hästlängder bäst i serien.
Men sen gillar jag också Tiny Tinas Wonderlands, Starfield och Diablo 4..
Hoppas på en fantastisk story som Borderlands 2 var och är än idag.
Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
Ah. Var det detta filmen tänkte marknadsföra. Job well done.
Alla vet ju om den nu!
Så ja, Job well done indeed!
Jag gillade faktiskt 3an, tycker att gunplay är med hästlängder bäst i serien.
Men sen gillar jag också Tiny Tinas Wonderlands, Starfield och Diablo 4..
Inte testat Starfield ännu, men håller med helt. iallafall efter lite uppdateringar på diablo 4, i början var det meh.
Hoppas att dom för tillbaka challenges så att man kan se dom enkelt och att man inte måste varva spelet för att kunna få badass points. jag gillade tvåan då man kunde gå upp i nivå, öka sin accuracy lite m.m någon som tycker likadant? eller inte?
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Inte testat Starfield ännu, men håller med helt. iallafall efter lite uppdateringar på diablo 4, i början var det meh.
Hoppas att dom för tillbaka challenges så att man kan se dom enkelt och att man inte måste varva spelet för att kunna få badass points. jag gillade tvåan då man kunde gå upp i nivå, öka sin accuracy lite m.m någon som tycker likadant? eller inte?
Man var ju tvungen att klara spelet i BL2 för att låsa upp sånt och sedan lira i "True Vault Hunter Mode" i 3:an låste man upp det när man klarade storyn så man behövde inte börja om.
Den som vet vet.
Hah. Kan ju hoppas vi hittar 3an lika prisvärt nu. Så får väl fyran köras 2028 eller nått
Trean är mycket bra förutom dom riktigt löjliga antagonisterna.
Trean är mycket bra förutom dom riktigt löjliga antagonisterna.
Allt som har med storyn att göra är löjligt i BL3.
Sämsta storyn jag har sett i ett spel, där det finns en story, alla kategorier.
Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.
Gearbox har släppt exakt 0 uppföljare till senaste Brothers in Arms Hells Highway sedan första Borderlands släpptes 2009! På dessa 15 år de dock släppt 10 spel samt spinoffs (nu 11 nästa år) samt en film.
Sälj IPn för i helvete så någon annan kan få göra en BiA uppföljare. (Jag vet att GB sagt att dom gör BiA 4 men det är ju uppenbart vart prioteringar och resurser läggs) -_-
Allt som har med storyn att göra är löjligt i BL3.
Sämsta storyn jag har sett i ett spel, där det finns en story, alla kategorier.
Ja men det finns vissa highlights och i övrigt är det ett bra spel. Cool värld, bra gunplay, crazy guns.
Man var ju tvungen att klara spelet i BL2 för att låsa upp sånt och sedan lira i "True Vault Hunter Mode" i 3:an låste man upp det när man klarade storyn så man behövde inte börja om.
är du säker på det? tror inte jag klarat tvåan och badass rank fanns där från början 😀
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Är något skeptisk till detta.
Gearbox lärde sig. Inget Epic exclusive!!
Mycket goda nyheter :') Att rösta med plånboken verkar äntligen gett frukt.
Hm. Jag är 95% säker på att du har fel.
Tror nog spelet började räkna dödade bullymongs, critical hits etc redan från start.
Älskade 1an, 2an och pre sequel. Men 3an, som jag köpte på skiva vid release fångade mig aldrig. Gav upp oerhört snabbt, det har det har legat och dammat i en låda sedan dess.. Hoppas på fyran men inväntar gameplay och recensioner. (Vilket jag alltid gör numer bortsett från from software <3)