Se Gamescom Opening Night Live med FZ!

Robot
Se Gamescom Opening Night Live med FZ!
Medlem
Medlem

Hustrun är exalterad inför CIV7. För min del är Kingdom Come spännande. Skall bli kul att se!

Releasehästryttare
Medlem
Medlem

Härligt, behöver lite pepp inför hösten.

Medlem

Så roligt att man får sällskapa lite med @Wakkaah medans man ser nya speltrailers! Här kommer vi sitta i soffan och njuta av underhållningen ikväll.

Indiana Jones är nog den jag vill se mer av, och sedan kan man ju bli överraskad också

Moderator

Det finns många spel jag är taggad på. Är uppväxt med Civ och det har en speciell plats i mitt hjärta! Men sen verkar ju också Indiana Jones lovande och självklart vill man spela uppföljaren till Kingdom Come. NU kör vi!

Medlem

Kul! Jag sitter klistrad med en kall pilsner. Dune: Awakening ryktas visas upp mer av också, riktigt taggad på det!

Medlem

klart man är på!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem

Kul, sånt här behövs för att hålla intresset uppe tycker jag.
Hoppas framtiden ger oss fler tillfällen att få förhandsvisningar av spel och inte färre.

Medlem

Taggad på gamescom!
Kollar nog officiella streamen då jag inte klarar av när någon sitter och snackar under sådana här saker


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Finns det några tecken på att From Software kommer avslöja något? Brukar inte de göra det ibland på Gamescom

Releasehästryttare
Skrivet av Force:

Taggad på gamescom!
Kollar nog officiella streamen då jag inte klarar av när någon sitter och snackar under sådana här saker

Dissar du @Wakkaah ?

Straight to jail!

Redaktör
Skrivet av KaptenBerraB:

Kul! Jag sitter klistrad med en kall pilsner. Dune: Awakening ryktas visas upp mer av också, riktigt taggad på det!

Stämmer, det kommer visas.


signatur
Releasehästryttare
Skrivet av KaptenBerraB:

Kul! Jag sitter klistrad med en kall pilsner. Dune: Awakening ryktas visas upp mer av också, riktigt taggad på det!

Blir en-två bärs här med!

Medlem

Wakkaah uppskattas, men saknar NFT-Danne lite i rutan 🙈


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem

Visst är det ok att drömma lite innan ett event? Hade önskat att THQ Nordic annonserade ut ett nytt Spellforce

Medlem

Hoppar med!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Äntligen, klart man hamnar där då!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Ja, det får nog bli en liten öl hemma här också.

Chefredaktör
Skrivet av Enartz:

Wakkaah uppskattas, men saknar NFT-Danne lite i rutan 🙈

Backloggens befriare
Skrivet av Force:

Taggad på gamescom!
Kollar nog officiella streamen då jag inte klarar av när någon sitter och snackar under sådana här saker

Samma här.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Lanseringsdatum och pris för ps5 pro, tack


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Visst är det ok att drömma lite innan ett event? Hade önskat att THQ Nordic annonserade ut ett nytt Spellforce

Trodde jag va den enda personen som gillade spellforce 😁 Det vore grymt!

Medlem

Civ 7 och Kingdom Come…japp, jag är hajpad till max…

Skribent

Pre-show igång nu. Sägs vara en del bra spel, inkl helt nya enligt han som presenterar.

Första var Dave the Diver uppdatering med bl.a. crossover till Balantro.

Edit: han överhypear ju såklart. Förinspelat från något sovrum, och jag blev väl lite övertaggad med Dave The Diver som första spel.

Skrivet av Dajvan:

Ja, det får nog bli en liten öl hemma här också.
https://c.tenor.com/w-zDKl8iECkAAAAd/tenor.gif

När doktor säger att man får nöja sig med max en öl per dag


signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Öppnar starkt med Borderlands 4!

Personligen hoppas jag på release datum för Shattered Space, ja jag är den personen som faktiskt tycker om Starfield.

12
Skriv svar