Gratistesta uppdaterade Hunt: Showdown 1896 i helgen

Robot
Gratistesta uppdaterade Hunt: Showdown 1896 i helgen
Medlem

Blir nog att testa på PS5 för mig, får hoppas de kör någon gratishelg för oss också framöver!

Medlem

1896* kan bara säga att uppdateringen spelmässigt är bra men UIt i menyn blev så mycket sämre

Redaktör
Skrivet av Grävling:

Tack! Det är det där jäkla PS4-spelet som spökar.

signatur
Medlem

PC-spelarna verkar inte gilla nya uppdateringen. Tydligen suger nya användagränsnittet och dessutom är det tekniska problem med dålig prestanda. Senaste betygen på Steam ligger på 35%.
https://www.gamesradar.com/games/fps/hunt-showdowns-steam-rev...

Kommentarer som "Number #5000 reporting that the new UI is hot steaming garbage."

Redaktör
Skrivet av Fulci:

PC-spelarna verkar inte gilla nya uppdateringen. Tydligen suger nya användagränsnittet och dessutom är det tekniska problem med dålig prestanda. Senaste betygen på Steam ligger på 36%.
https://www.gamesradar.com/games/fps/hunt-showdowns-steam-rev...

Kommentarer som "Number #5000 reporting that the new UI is hot steaming garbage."

Jag läste igenom en flock negativa omdömen, många var förbannade på gränssnittet (bara). Illa, men om något måste vara kasst så är väl det en bra grej.

signatur
Medlem
Skrivet av Grävling:

1896* kan bara säga att uppdateringen spelmässigt är bra men UIt i menyn blev så mycket sämre

Menyn var bäst i early access, blev besviken att dom bara gjorde den mer krånglig vid release redan :/

Medlem

Håller med om UI, svårt och upplevs rörigt.
Spelmässigt däremot, helt fenomenalt bra! Galet mycket snyggare på alla sätt, ljudet som redan var i världsklass är än bättre och jag upplever kontrollen som tightare. Jag är mycket nöjd.

Medlem
Skrivet av Whatamada:

Håller med om UI, svårt och upplevs rörigt.
Spelmässigt däremot, helt fenomenalt bra! Galet mycket snyggare på alla sätt, ljudet som redan var i världsklass är än bättre och jag upplever kontrollen som tightare. Jag är mycket nöjd.

Låter lockande! Kört några gånger för länge sen och blev sugen att testa igen men man är ju så jävla kass jämfört med alla veteraner, känns som hela spelarbasen är så jäkla bra på spelet så man får väll bara en massa smisk 😄

Medlem

Spelat många timmar Hunt och idag testade jag den nya uppdateringen. Direkt när man kommer in så känner man "Va fan har dom gjort med?!"
Det är riktig uselt om man jämför med den tidigare. Allt känns struligt och onödigt.
Känns som att detta skulle vara den förgående UI och den gamla var den nya.

Spelet i sig är fortfarande riktigt bra. Kul med ny karta.

Medlem

free trial på xboxen. kanske värt att testa, men verkar inte vara kopplat till helgen utan bara det där trial systemet med en timma eller två

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av Raahzel:

Låter lockande! Kört några gånger för länge sen och blev sugen att testa igen men man är ju så jävla kass jämfört med alla veteraner, känns som hela spelarbasen är så jäkla bra på spelet så man får väll bara en massa smisk 😄

Du är inte ensam! Spelade i torsdags och idag och det var många med 1-2MMR, så det är många nya spelare. In med dig! 😀

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

Menyn var bäst i early access, blev besviken att dom bara gjorde den mer krånglig vid release redan :/

Early Alpha hade den bästa menyn, väldigt enkel o lätt att navigera

1
Skriv svar