Kingdom Come: Deliverance 2 halkar till 2025
Hellre ta lite mer tid på sig och pollera spelet extra mycket, än att tvinga ut det bara för att möjligtvis tjäna lite mer inför julruschen eller liknande men leverera undermålig produkt.
Längtar!
Så är det ju såklart men är ändå besviken. Hade sett fram emot att spela detta under vintern. Hur ska jag nu stå ut med den horribla svenska deprimerande vintern?
Så är det ju såklart men är ändå besviken. Hade sett fram emot att spela detta under vintern. Hur ska jag nu stå ut med den horribla svenska deprimerande vintern?
11 februari är fortfarande svensk vinter med ganska god marginal så det blir nog inget problem
Mycket väntat, lät ju orealistiskt att det skulle komma i år.
Ettan släpptes ju för 6 1/2 år sedan. Det hade väl inte varit orimligt att uppföljaren skulle släppas snart?
Ettan släpptes ju för 6 1/2 år sedan. Det hade väl inte varit orimligt att uppföljaren skulle släppas snart?
Nä okej inte objektivt orealistiskt men med tanke på att så många större spel blir uppskjutna minst en gång så kändes det som att utvecklarna var optimistiska att tillkännage och släppa spelet inom typ ett halvår eller hur länge det nu blir.
Det hade förstås kunnat vara färdigt men då hade de förmodligen tillkännagivit spelet tidigare också.
Oavsett sa min magkänsla att det skulle skjutas upp.
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Hösten: Stalker 2
Våren: Kingdom Come Deliverance 2
Tills Stalker 2 också skjuts upp till våren 😅
"Writer and Fighter"
Tills Stalker 2 också skjuts upp till våren 😅
Har väntat 15 år så kan vänta några månader till om det blir så
Med det sagt skulle det vara trevligt med Stalker 2 på just hösten, ett spel som passar bättre den årstiden 🍂.
Och Kingdom Come Deliverance 2 funkar bra under våren 🌼.