Arena Breakout Infinite anklagas för P2W – trots löften om motsatsen
Riktigt bra spel men herregud så värdelöst tänkt med hur man får in slantar på spelet!
Dom vågar inte släppa spelet på steam samtidigt som deras egen launcher för dom är rädda för reviewbombningen mest troligt angående all P2W i spelet.
Blir bojkott på detta och hoppas på att Delta Force blir bättre på den fronten då dom sagt att dom ska endast sälja kosmetiska grejer i spelet men det sa dom väll om ABI också...
Fortsätter med SPT tillsvidare.
Varför känns det alltid som "extraction shooter" genren är lite smutsig?
Spelar själv ghosts of tabor och det har DLC också men tycker inte det är så värst p2w.
Förutom att dom som köper ett DLC pack-version och inte bara bas versionen får börja med alla traders på lvl2.
Va, en studio ägd av Tencent ljög för oss?! Vem hade kunnat tro det.
Tencent spel brukar ha lootvboxes/cosmetics till ganska höga priser, men inte p2w.
"man kan bland annat betala för att inte bli av med all loot man samlat på sig under vändan ifall man dör innan man lyckas exfiltrera"
Herregud! Det förstör ju HELA syftet med spelet!
Absolut men faktumet är att du själv inte lider av faktumet att andra använder denna funktion!
Absolut men faktumet är att du själv inte lider av faktumet att andra använder denna funktion!
Fast det gör det väl? De spelarna kan bara gå helt banans i en eldstrid istället för att köra taktiskt och smyga eftersom de inte har något att förlora.
Fattar inte grejen med extraction shooters, körde ett par matcher igår och måste säga det är bland det tråkigaste spelen jag spelat.
Ingen erfarenhet förutom i ghosts of tabor.
Men risk & reward och oförlåtande, det ör vad jag gillar.
Man spawnar inte bara in igen när man dör igen, sånt känns utdaterat då man inte behöver beräkna risken med sina val och handlingar
Fast det gör det väl? De spelarna kan bara gå helt banans i en eldstrid istället för att köra taktiskt och smyga eftersom de inte har något att förlora.
Okey du tycker om att campa och smyga, kul för dig! Noter dock att jag kommer rushar dig and blast you the fuck up either way cues that's just my playsyle mannen
Okey du tycker om att campa och smyga, kul för dig! Noter dock att jag kommer rushar dig and blast you the fuck up either way cues that's just my playsyle mannen
I ett spel där man kan förlora allt ifall man dör är väl grejen att hellre undvika strider än att söka dem?
kommer rushar dig and blast you the fuck up either way cues that's just my playsyle mannen
Där håller jag definitivt inte med dig. Om en spelare kan gå in i en eldstrid och behålla sina saker om den dör, och den andra spelaren förlorar alla sina saker om den dör, vem tror du blir starkast i slutändan? Dels så kommer spelaren som betalar att ta mer vågade beslut i spelet, och dels kommer den att ha bättre utrustning än gratisspelaren då de inte förlorat lika mycket utrustning under spelets gång som den som kör utan att betala.
Det påverkar väldigt mycket skulle jag t.o.m vilja påstå!
Är du nykter?
Inte för att försvara spelet på något sätt, men det man kan köpa för "riktiga" pengar är en 4 eller 6 slots väska där du kan lägga dina mest värdefulla ägodelar. Du kan kan t e x bli av med allt du har på dig och vapen du håller i, förutom det du stoppat i lådan. Finns samma typ av låda i Tarkov och andra extraction shooters.
Inte för att försvara spelet på något sätt, men det man kan köpa för "riktiga" pengar är en 4 eller 6 slots väska där du kan lägga dina mest värdefulla ägodelar.
Du har sett att man kan köpa valuta i spelet för riktiga pengar som i typ alla mobilspel har?
Betyder att ekonomin blir helt trasig i spelet och orättvist att person A som inte vill köpa bästa västen, hjälmen, vapnet och ammunition som finns i spelet med riktiga pengar möter person B som just köpt och det kan vara fallet från din första dag i spelet och alla dagar du spelar.
Dom har även att man betalar för att kunna kommunicera i spelet för lite extra funktioner.
Nä girigheten förstörde detta spel innan det ens kommit igång.
gjorde nästan ont o läsa de där. herrgud.
Ingen erfarenhet förutom i ghosts of tabor.
Men risk & reward och oförlåtande, det ör vad jag gillar.
Man spawnar inte bara in igen när man dör igen, sånt känns utdaterat då man inte behöver beräkna risken med sina val och handlingar
Plus att du är i underläge direkt när du möter någon med gear som inte borde ha det i andra rundor.
Då spelar du ju fel typ av spel. Cod eller dylikt är mer anpassat för den spelstilen. Fast med tanke på din sista mening så mer Fortnite med andra barn 👧
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Plus att du är i underläge direkt när du möter någon med gear som inte borde ha det i andra rundor.
Då spelar du ju fel typ av spel. Cod eller dylikt är mer anpassat för den spelstilen. Fast med tanke på din sista mening så mer Fortnite med andra barn 👧
Fast du kan inte direkt säga till mig hur jag spelar mina spel! Fokusera du på din egen gameplay istället för andras 🤦♂️
Fast du kan inte direkt säga till mig hur jag spelar mina spel! Fokusera du på din egen gameplay istället för andras 🤦♂️
Lyssna, jag säger till dig
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Tråkig utveckling, det såg bra ut . . . innan. Men, som Bigfry säger, den asiatiska marknaden kommer svälja det med hull och hår.