Problem att spela Battlefield V
Har ni haft några erferenheter med att kontakta EA Support? Kommer inte in på BFV, men alla andra spel fungerar, måste tydligen byta Nickname emellanåt för att mina Achievements skall komma tillbaka och kunna logga in på samtliga spel. Dock fungerar detta inte på BFV och samtliga försök till att få en lösning på EA Support slutar i princip med en klipp och klistra tråd på deras chatsupport om att byta DNS och dubbelkolla min internetuppkoppling??
Går ej att nå dem på telefon, den har de kopplat bort!
Går enbart att göra tickets och ibland få upp alternativet till chattsupport men inte alltid?!
Mycket frustrerad...
Har ni haft några erferenheter med att kontakta EA Support? Kommer inte in på BFV, men alla andra spel fungerar, måste tydligen byta Nickname emellanåt för att mina Achievements skall komma tillbaka och kunna logga in på samtliga spel. Dock fungerar detta inte på BFV och samtliga försök till att få en lösning på EA Support slutar i princip med en klipp och klistra tråd på deras chatsupport om att byta DNS och dubbelkolla min internetuppkoppling??
Går ej att nå dem på telefon, den har de kopplat bort!
Går enbart att göra tickets och ibland få upp alternativet till chattsupport men inte alltid?!
Mycket frustrerad...
Hur menar du när du skriver ”kommer inte in på” spelet?
Hur visar sig detta?
Vilken plattform använder du?
Det står failed to connect to ea online. Spelet startar således men kommer inte vidare online.
Kan det vara så att du använder en VPN? Jag stötte på samma problem när jag använde en VPN. Om inte, finns det något annat som kan orsaka blockering, som till exempel en adblocker på DNS-nivå?
Har ingen VPN, har samma telia router som jag haft några år nu. Har som sagt testat på andra datorer i nätverket och får samma fel på samtliga. Kan spela andra EA spel, inklusive BF2042 och dem kommer jag online på.
Har skickat ytterligare 1 ticket till EA men de svarar ju aldrig!