The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom-trailer visar upp spelvärlden
Jag stängde av. Känner att dessa filmklipp spoilar för mycket. Jag vill inte veta alla mina abilitys i förhand.
Tycker det ser svinkul ut!
Men är rädd att många människor som inte är bra på pussel kommer ha svårt att fundera ut hur man skall komma vidare i välden och de kommer ge spelet ett sämre betyg än va de kanske är värt ..
Alla Zelda spel har ju pussel och det är ju inte till dess nackdel.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Spelvärlden verkar bli rejält stor. Gillar också att de fortsätter med samma grafik som Link's Awakening. Tilt shift-effekten gör att allt ser ut som små leksaker.
Synd att de kör på samma stil som Links Awakening, ser ut som skit men spelet kan bli bra ändå. LA var dock som bäst ett 3/5 enligt mig om man ska vara generös då BOTW och TOTK är 5/5 men det är mycket begärt att alla spel ska nå upp till den nivån, sen är det mycket tycke och smak förstås.
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Väldigt less på Zelda just nu och detta fick en inte mer sugen. Ser riktigt dåligt ut imo.
inväntar nästa Zelda spel.
Tänk den dagen vi får en nytt Zelda där det inte ser ut som någon mina dagis barn vill spela. =D
Zelda lär ju inte vara vidare populärt den dagen, hoppas det aldrig händer.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Tycker det ser svinkul ut!
Men är rädd att många människor som inte är bra på pussel kommer ha svårt att fundera ut hur man skall komma vidare i välden och de kommer ge spelet ett sämre betyg än va de kanske är värt ..
Nja, det är nog otroligt lätt är känslan jag får, tyvärr.
Jag tycker spelet ser billigt ut på nått sätt...kan vara den låga nivån på grafiken. Känns som att designstilen valdes för att den går fort att slänga ihop och är mer ett sätt för Nintendo att klämma ut lite mer dödsryckningar av den veka hårdvaran i Switchen innan Switch 2.
Som nämts tidigare i tråden så låter det inte så kul att man inte strider själv. Det hade ju inte varit orimligt att lägga till lite offensiv magi. Det hade nog gjort att jag iallafall blivit mer sugen:)
To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!
Synd att de kör på samma stil som Links Awakening, ser ut som skit men spelet kan bli bra ändå. LA var dock som bäst ett 3/5 enligt mig om man ska vara generös då BOTW och TOTK är 5/5 men det är mycket begärt att alla spel ska nå upp till den nivån, sen är det mycket tycke och smak förstås.
Smaken är som baken. Själv tyckte jag Links Awakening var ett mysigt och roligt spel medans BOTW var det sämsta Zelda-spelet jag spelat. Riktigt skitspel i mitt tycke😅
Detta kommer tillsammans med Astrobot konkurrera om Goty tror jag.
Jepp. Svagt spelår 2024, hehe
Jepp. Svagt spelår 2024, hehe
Nja, håller inte med alls. Om Astrobot och Zelda levererar som jag tror så blir 2024 ett väldigt bra spelår för mig iallafall. Stellar Blade är helt fantastiskt och Mario and Luigi Bros spelet tror jag blir riktigt bra det med.
Zelda lär ju inte vara vidare populärt den dagen, hoppas det aldrig händer.
Zelda skulle inte vara popis om det inte var för sådana som jag som spelade och älskade originalen back in the day =D