Dags för #spelhelg igen – berätta vad du ska spela!

Robot
Dags för #spelhelg igen – berätta vad du ska spela!
Medlem

Scars Above, helt okej europeiskt AA lir

Medlem

Dragon's dogma 2 på PS portal när lucka finnes!

Trails of Cold Steel IV och möjligen Paper Mario: The Thousand-Year Door

Medlem

Spellforce 3 reforced.
Påbörjades lite av en slump 😎 Efter lite problem i början så har jag fastnat.
Är nog egentligen bättre på pc än konsol. Men vad ska man göra om man inte har pc? 😁

Medlem

Spelar Ghost recon breakpoint för tillfället och lär fortsätta med det under helgen.

signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Chained Together och Killer Klowns from Outer Space: The Game med polarna när alla ändå har semester och tiden att lira ihop.
Sen efter det tänkte jag testa Supernatural och kanske ett par timmar Forza Motorsport om jag orkar plocka fram ratten och det från garderoben.

Blir la att fortsätta i Dragon Quest XI. Även lite New Star GP! Ja, och så Polytopia då, förstås. Hassaaaapgqrraghrrughh!

Ambassadör
Xbox

Grävde djupt i backloggen och drog fram Far Cry 3: Blood Dragon (Xbox 360)! Verkar härligt ostigt.

signatur

Jump in.

Medlem

Grinda i The First Descendant hela helgen

Medlem

Ska börja på Shin Megami Tensei V.

Medlem

CS2 och lite Starfield om man hinner.

signatur

Change is the only constant

Medlem

Törtels in Tajm på Snes Mini:t tillsammans med grabben om ledig speltid finnes.

signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

Jag laddade ner Remnant 2 på Playstation plus, så jag ska ta tag i det i helgen.

Medlem

Efter förra helgens och veckans försök att uppskatta och ha kul medan jag spelar Elden Ring så lägger jag ner det. Det spelet är verkligen inte för mig, men jag försökte!

Det gav mig dock en mersmak för att spela mer The Hunter; Call of the wild. Så otroligt vackert spel och det är chill att jaga digitala djur.

Medlem

Har börjat lira Counter-Strike igen. Har inte spelat det sedan 1.6

Medlem

Har spelat igenom Horizon Zero Dawn och har påbörjat dlc:t Frozen Wilds och om jag hinner påbörjar jag Forbidden West också!

Medlem

Efter att ha blivit klar med Shin Megami Tensei V: Vengeance (PS5) så går jag nu över på en äldre titel i serien. Shin Megami Tensei: Strange Journey Redux (3DS).

Även Colony Ship (PC) finns på menyn.

Det blir nog mer Forza Horizon 4 i helgen. Rank 84 nu. Förbannat roligt spel!

signatur

00:00:02:42

Medlem

Jag *skulle* sätta igång med nya säsongen av Path of Exile men... Råkade Läsa Sebastian Linds recension av New Star GP igår. Blir att lira det, hysteriskt sköj arkadräjjsning!

Medlem

Lord of the rings online, EU legendary server har släppts så man kan äntligen spela med bra ping.
Sjukt gött med ett mmorpg som känns old school och faktiskt som ett RPG också

Medlem

Här spelas det early access spel på Steam
No rest for the wicked vilket jag gillar än så länge, gillar helt klart grafiken man får traggla lite är lite svårt i bland.

Medlem

Jag fortsätter med Mad Max, men jag har också tagit upp Warhammer 40k Dawn of War II.

Medlem

Sitter och lirar: "En gång människa" (once human) på Steam. Väldigt kul som det stora S.C.P fan man är.

Medlem

Har precis börjat prova på Pillars of Eternity, får se om jag har hjärna nog för det.

Medlem

Diablo 4 (pc, kanske konsol imorgon). Ska äntligen bli klar med campaign och låsa upp mount. Vill göra detta innan nästa säsong.
Gears of War: Ultimate Edition (PC @ 4k, max inställningar förutom ambient occlusion som är off, fortfarande förtjust i min nya 43", 4k, hdr, 144hz datorskärm 😀).
Edit: tycker dock att dom borde ha gett ultimate en xbox one x enhanced/xbox series x/s optimized uppgradering med tanke på att dom andra fått det

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Förutom en brädspelskväll hos goda vänner har jag grindat tall tales i Sea of Thieves. Nu har jag äntligen låst upp guldförbannelsen. Känns bra.

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Medlem

Jag plockade upp Remember Me på Xbox360 för 19.90kr innan de stängde ner butiken, och har haft riktigt skoj med det. Känns bra att gå tillbaks och köra lite sådant man missat.

1
Skriv svar