Diskutera – Vilka spel ser du mest fram emot i höst?

Medlem

Tröskar på med min ålderstigna PC och switch+ps4 så kommer inte kunna spela allt. Men Silent Hill 2 (körde aldrig originalet) och Star Wars Outlaws är jag mest hype på

Medlem

Som jag känner till just nu. Farming Simulator 25.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Black Myth Wukong ser fantastiskt ut.

Det hade jag glömt!

Jag är skeptiskt om det faktiskt kommer bli ett bra spel, snyggt är det om inte annat.

Men lär definitivt spana in det.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Medlem

Stalker 2 och Space marine 2 kommer äga all min gaming tid. Dom 2 spelen blir årets spel för mig.

Medlem

Zelda Echoes of Wisdom
Silent Hill 2
Wow The War Within

Medlem

Dragon Age 4
Awoved 1
Space marine 2
Stalker 2

signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Space Marines 2, för jag behöver ett schysst co-op spel att växla mellan (Har blivit väl mycket Helldivers 2 nu)

Phasmophobia, skall tydligen släppas till PS5 lagomt till Halloween-uppdateringen. Sonen spelar det på pc och det ser rysligt roligt ut och med tanke på decibelen på hans skrik så verkar det vara lite otäckt också

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

Medlem

2 spel faktiskt jag håller ögonen på.

Diablo IV expansion.
New World relaunch/expansion på consol tror det kommer sitta som en pungspark rätt i heliga birgitta.

Gillade new world på PC men rocky launch och diverse strul och dåligt med endcontent grusade upplevelsen. Hoppas på nytt blod här.

Medlem

Stalker 2
No Rest for the Wicked
Witchfire
Doom - The Dark Ages
The Forever Winter
Blight Survival
Killing Floor 3
Intravenous

Medlem

Space Marine och Satisfactory 1.0

Medlem

Astro Bot!

signatur

These are dark times there's no denying. The world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry. We ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you. Your ministry, remains, strong.

Medlem

Indiana Jones ligger högst upp på min lista men tvivlar på att det släpps till hösten. Kommer givetvis spela Ace Attorney Investigations Collection så fort det släpps. Har väntat 15 år på att få spela uppföljaren.

Ska bli intressant att se hur Silent Hill 2 och Lollipop Chainsaw blir men mitt intresse för remakes är generellt ganska svalt.

Medlem
Skrivet av Bf1942:

Fam vad tråkigt efter shadow of the erdtree har jag inget jag ser fram mot.. Möjligen gta 6 men det blir ju ej i höst. Blir väll nästa "fifa" spel nu i höst fram tills dess att fromsoft eller rockstar släpper. Hoppas på någon surprise-titel innan dess.

Jag känner sån enorm tomhet nu när jag varvat Elden Ring DLC:t.

Inget annat känns roligt eller spännande. Dels för att inga andra spel är lika uppslukande som Elden Ring-världen, och dels för att det känns meningslöst att spela vanliga, tillrättalagda spel utan större utmaning.

Men det kanske är bra nu när det ännu är sommar. Tack Elden Ring.

(Stalker 2, Age of Mythology och framförallt Kingdom Come 2 är dock givna).

signatur

Memento Mori

Medlem

Space Marine 2. Hoppas bara deras misandristiska senior writer inte sabbat storyn för mycket. Med det sagt kommer jag vänta på en reaback i ren protest.

signatur

I drank what?

Medlem

Jag måste säga Star Wars Outlaws och diablo 4 vessel of hatred

signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Manchester United FC ❤️

Medlem

God Of War Ragnarök
Diablo 4 expansionen, trots att jag har sagt att jag inte ska köpa det, jag är en sucker för Diablo xD

signatur

AMD Ryzen 7 78003DX
Asus TUF RTX 4080
HyperX Fury 32GB 6000MHz
WD SN850 1TB

Medlem

Satisfactory 1,0 - Ny fabrik som ska gå hela vägen in i mål
Factorio DLC

Därimellan blir det kul att spela Hearthstone

Medlem

Som flera andra så utan tvekan space marine 2!

På andra plats (inte höst dock) så blir det tarkov wipen som kommer inom 30 dagar samt såklart decembers wipe!

Medlem

Outlaws följt av Veilguard. Trodde jag skulle se fram emot Space Marine 2 men efter att ha testat ettan lite är jag inte så övertygad om att jag gillar spelformen längre.

Medlem

Star Wars Outlaws & Indy. Men först blir det i vanlig ordning span på diverse klipp för att få koll på spelkänslan. Därefter rulla tummarna i väntan på att priset ska klinga av, alternativt går att hitta på begagnatmarknaden för 300 spänn.

Medlem

Bara i augusti är det nya Starwars spelet Heist2 och Astro bot. Men igentligen så är jag rätt nöjd och borde spela sånt jag redan har. Har säkert 10+ väldigt bra "ogenomspelade" spel. Tyvärr så har jag så dålig ork nuförtiden. Så det blir mest film istället.

Medlem

Hmm, mycket ointressant för min del men det finns ett spelö som jag verkligen ser framemot och hoppas att det görs bra och det är Space marine 2.
Sedan ser jag frame emot, men har noll förväntningar på vampire-the-masquerade-bloodlines-2

Tror även att det kan bli att testa Path of Exile 2 kanske.

Utanför listan så ligger ju Titan Quest 2 och ser intressant ut...

signatur

A badly drawn wolf

Dragon Quest III, så klart! Ett av tidernas bästa jrpg i ny förpackning -- ja, tack!

It's not a lake, it's an ocean

Astro Bot
Kan bli årets spel för min del. Så mycket glädje, så mycket kärlek!

Silent Hill 2 Remake
Detta blir intressant. Dels för att det inte blir utan nervositet jag sätter mig ned med det, är inte helt övertygad om att Bloober fixar detta. Men också för att det var väldigt länge sedan jag spelade originalet, som är ett av de mest obehagliga spel jag någonsin spelat. Håller det än?

Stalker II: Heart of Chornobyl
Den preview jag läste i tidningen Edge får mig att tro att detta kan bli en sådan där "å ena sidan, å andra sidan"-titel där vissa delar är riktigt bra men där spelet som helhet hålls tillbaka av gammal spelmekanik. Jag håller tummarna för att det blir bra.

Övrigt
Indiana Jones and the Great Circle
The Plucky Squire
Replaced

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Gen
Medlem

Star Wars, GoW, eventuellt D4 expansionen och några fler jag inte kan komma på just nu

Medlem

Shadow of the Ninja - Reborn

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Space Marine 2
Metro awakening
Behemoth
Stalker 2
Dune Awakening

Medlem

Star Wars Outlaws och Dragon age.

Medlem

Wukong, Frostpunk 2 och Space Marine 2 är det enda året har kvar att erbjuda. Hoppas på någon överraskning som flög under radarn!

EDIT: Intressant att se hur många som fortfarande tror på Ubisoft här på FZ.

123
Skriv svar