Senaste trailern för Borderlands-filmen sågas

Robot
Senaste trailern för Borderlands-filmen sågas

Borderlands-fansen är inte imponerade.

#Borderlands, #Film, #nyhetstips


Första blev väl inte heller tokhyllad från vad jag kan minnas?


signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Skribent

Ja, att inte göra den här Rated R känns väldigt märkligt. På samma sätt som det hade varit konstigt att göra Deadpool vs Wolverine som PG13.

Tror tyvärr på fiasko. :/

Medlem

Kan se den när jorden gått under och jag sett allt annat.

Medlem

bådar inte gott att filmen filmades 2021, dom har spenderat flera år att försöka lista ut hur dom kan rädda denna katastrof i editing.

Medlem

90% filmat framför en green screen, ingen inlevelse alls.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Såg horribelt ut men det har den gjort sedan första postern så man blir ju inte förvånad.

Medlem

Ett tips om en bra film att se istället: Mad Max Furiosa .. Hade inga förväntningar men den var så jädra bra. I paritet med Mad Max från 2015

Fragtjuv

Jag har nästan missat helt att den ska komma och visst ser det ganska själlöst ut. Jag hoppas att det blir en riktig popcorn-rulle som är rolig för stunden.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Releasehästryttare
Skrivet av Vileoxe:

90% filmat framför en green screen, ingen inlevelse alls.

Releasehästryttare
Skrivet av lajklajk:

Ett tips om en bra film att se istället: Mad Max Furiosa .. Hade inga förväntningar men den var så jädra bra. I paritet med Mad Max från 2015

Jaså, folk som postat i filmtråden om den säger ju att den är betydligt sämre än mad max filmen?

Edit: Och jag gillar framförallt att du säger istället då recensioner för Borderlands filmen inte är ute än ...

Medlem

Verkar vara på samma nivå som de flesta filmer med Paul W.S. Anderson som regissör och Milla Jovovich i huvudrollen.

Medlem
Skrivet av Devan:

Jaså, folk som postat i filmtråden om den säger ju att den är betydligt sämre än mad max filmen?

Edit: Och jag gillar framförallt att du säger istället då recensioner för Borderlands filmen inte är ute än ...

ska in och läsa i filmtråden då, men skriv gärna om ser den vad du tycker.

Mjaa, läst en del på nätet om att folk som sett den redan i screenings etc inte gillar den.

Medlem

Ok 90% framför blue screen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Visste inte den var på gång och väljer att glömma bort det igen tror jag.

Det känns väldigt långt mellan sevärda nyheter numer.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Less is more.

Och så har jag så jäkla svårt för bilar (eller personer, jag kollar på dig Dwayne!) som kan flyga hur långt som helst bara försatt det råkar vara praktiskt för stunden. Det var bättre förr!

Medlem

Man kan undra hur mycket pengar de lockat Cate Blanchett med? Hon är en bra skådis, förstår inte vad hon gör i denna typ av film...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Medlem
Skrivet av magma:

Man kan undra hur mycket pengar de lockat Cate Blanchett med? Hon är en bra skådis, förstår inte vad hon gör i denna typ av film...

Hon är sjukt gammal också. Känns som de borde haft en betydligt yngre skådespelare i denna roll.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Releasehästryttare
Skrivet av magma:

Man kan undra hur mycket pengar de lockat Cate Blanchett med? Hon är en bra skådis, förstår inte vad hon gör i denna typ av film...

Skrivet av Kleptoman:

Hon är sjukt gammal också. Känns som de borde haft en betydligt yngre skådespelare i denna roll.

Gearbox chefen (Randy pichford) ville ha henne i den rollen så kan tänka mig att de öppnade plånboken lite extra bara för att hon skulle gå med på att vara med i denna film.

Personligen håller jag med och tycker de skulle castat någon som är 20-30 istället.

Problemet, ett av dom, är väl att den ger "Guardians of the Galaxy"-vibbar, den dåliga sorten.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av lajklajk:

Ett tips om en bra film att se istället: Mad Max Furiosa .. Hade inga förväntningar men den var så jädra bra. I paritet med Mad Max från 2015

Mad Max: Fury Road är en galet bra film, speciellt när det kom till effekterna, men även skådespelarna. Men när jag såg trailern till Furiosa så var jag otroligt skeptisk. Skådespeleriet såg lite halvdant ut och det var lite för mkt CGI. Blev positiv överraskad när jag tog mig en titt förra veckan. Men mina förväntningar var låga. En helt okej film ^^

Borderlands filmen ser lite sådär ut, vet inte riktigt om de hittat rätt skådisar, Kevin hart t.ex. :/

Medlem

Åldersgränsen är ju bara den galen, tänk om man gjort det samma med Deadpool. Sen är ju åldern på skådisarna allt för hög. Sen är är castingen kass, Kevin Hart? Den karaktären har ju ingen humor.
Sen som andra nämnt 90 green screen.

Medlem

Hmm fan dem skulle haft typ sandra bullock som professorn / galna arkeologen. Bara gett henne script o låtit henne flumma loss 😀
Äsch filmen blir säkert ok att se i brist på annat.
Inte sett något annat i år på bio som lockat.

Releasehästryttare
Skrivet av ace84:

Inte sett något annat i år på bio som lockat.

Du missat vilken film som har premiär IDAG?!

Medlem
Skrivet av Devan:

Du missat vilken film som har premiär IDAG?!

Se svts recension av den. Hehe skön lirare.

Releasehästryttare
Skrivet av schmuttah:

Se svts recension av den. Hehe skön lirare.

Haha!

Svt är ju dock kända för att hata De mesta Marvel slänger ur sig!

98% av de som sett den gillar den i verkligheten.

https://www.rottentomatoes.com/m/deadpool_and_wolverine

Medlem
Skrivet av lajklajk:

Ett tips om en bra film att se istället: Mad Max Furiosa .. Hade inga förväntningar men den var så jädra bra. I paritet med Mad Max från 2015

blev också väldigt förvånad över hur bra den var!

Medlem

Betala ett premium för att titta på panter tanter med leksakspistoler. Hollywood har helt gjort bort sig senaste åren.

Gnällkuk

Den känns som en otroligt generisk actionfilm där man bara tagit idén av att göra en film om Bordelands utan någon större idé annat än att ösa pengar på den i form av skådespelare och cgi. Tror helt ärligt folk hade varit mer hype om de skippat Borderlands-temat men gjort ungefär samma film.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Känns lite som att dom har gjort filmen för folk som inte tycker om vad spelen är eller iaf va i borderlands 1 och 2, jag har inte kört 3:an.

Det känns väldigt märkligt kan jag tycka ^-^

Gore och over the top komedi är ju kärnan av borderlands imo.

12
Skriv svar