Stora utgivare skrotar live service-spel för fort, enligt Warframe-chef

Medlem
Skrivet av Ender:

För att inte tala om hur coolt det kunna blivit ifall de faktiskt var uppriktiga mot folk och släpp spelet de redan hade visat upp. Mindblowing!

Vet inte riktigt vad du hade sett innan men för mig var det ganska exakt det spelet jag förväntade mig när jag köpte det day one. Det enda jag egentligen var besviken på var hubben... Allt annat var helt fantastiskt.


signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av robbis:

Vet inte riktigt vad du hade sett innan men för mig var det ganska exakt det spelet jag förväntade mig när jag köpte det day one. Det enda jag egentligen var besviken på var hubben... Allt annat var helt fantastiskt.

Har du verkligen glömt?

Medlem

Ja och denna video visar hur fantastiskt spelet ser ut när man verkligen spelar det.
Det ser ut sådär.

Medlem

Spelet var snyggt, men det är inte vad filmen visade. Jag föll pladask för det som visade en öppen och dynamisk spelvärld, där du hoppade in i din javelin och kastade dig ut från basen, fri att upptäcka allt den hade att erbjuda i form av miljöer, story och loot. Ögonblicket där de dök ned i vad som kunde varit en plaskdamm men istället visade sig vara en ingång till ett komplext grottsystem under vatten…alltså…
Hur skulle spelet möjligtvis kunna bli dåligt efter en sådan gameplay-video?

Känslan efter att första gången hoppa in i sin javelin och kast bli teleporterad till en zon på kartan var ungefär lika kul som det var att få loot utdelat i efterhand. Efter det spelade det ingen större roll vad spelet var eller inte.

12
Skriv svar