Se ett helt uppdrag från Star Wars Outlaws
Ubisoft ner ~12% på börsen idag än så länge. Undrar om det har med trailern att göra? Det var ju väldigt många förhandsbokningar, som kanske ses som osäkra nu? Ser ingen annan speciell nyhet, rapport eller annat på Avanza iaf.
Edit: Och höjda riktkurser både i maj och juli som är ~40% över nuvarande kurs.
Det här spelet hade all potential i världen. Jag var taggad och tyckte trailers sett bra ut men vad i hela friden är det här? Vissa effekter ser ju så B ut att det är tragiskt rakt av.
Och detta tror Ubisoft att jag vill betala mellan 749 kr till 1419 kr för? Far åt fanders.
Man kan ju ta en månad Ubisoft+ om man vill testa. Men 180 spänn, eller vad det kostar nu, är tillräckligt högt för att jag ska ställa mig tveksam.
Asså, grafiken åt sida (hade det varit 4k på en monster burk hade folk också klagat att man aldrig skulle kunna få det att fungeran på ens egen burk) så är gameplay väl som många single player spel av denna typ. Inte mer eller mindre "Ubisoft" än vanligt (snarare mindre än vanligt?), mycket som andra spel av denna typ skulle erbjuda, så jag vet inte vad man förväntar sig efter allt vi har hört eller set hittills. Tror ej att ngn har påstått att det skulle bli ett revolutionerande nytt spelmekanik?
Kan däremot håller med att just denna uppdrag med bl.a. att köra runt i öknen inte var så där värst spännande.
Förklara gärna hur Disney (nu visserligen Ubisoft) förstör OT (mer än vad George Lucas någonsin gjort) genom att släppa helt fristående spel eller serier som inte ens nuddar på din "barndomsminnen". Genuint intresserad hur ni "fans" tänker.
Om George Lucas vore död, skulle han vända på sig i sin grav om han sett hur urvattnad/mjölkad/wokad Star Wars blivit till idag.
Edit: I denna videon ser allting mycket mycket bättre ut, även animationerna i ansiktet i slutet på klippet:
https://www.youtube.com/watch?v=Q2dKymmwDa4
Ubisoft brukar väl ofta göra så här innan release för att skapa hype att visa en koncepttrailer där grafiken är maxad.
Sista trailerna så har dom bantat ner spelet till bristningsgränsen så att det fungerar på konsol och då har dom inte ljugit längre.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Om George Lucas vore död, skulle han vända på sig i sin grav om han sett hur urvattnad/mjölkad/wokad Star Wars blivit till idag.
George Lucas är inte direkt känd för att vara en överkänslig fjant, så tror knappast det.
Kommer aldrig förstå meningen med att bombardera ut röda tunnor som sprängs i banor när dom endast producerar en extremt medioker explosion, ingen fysik what so ever som påverkas osv. GÄSP.
I det stora hela ser effekterna riktigt sjabbiga ut.
För 250-300 kr kanske jag hade testat det och kanske refundat.
Välkommen till deltävlingen inför gnäll VM. Tycker det ser lovande ut om man tar det för vad det är och då är jag playstation entusiast så min lägsta nivå är extremt hög. Man är ju lite bortskämd så att säga. Annars så har man ju Astro och Space Marine 2 nu till hösten att njuta av.
KNAPRA JÄVLA DAIM!
Tv: Sony 75” X95J Konsol: Ps5
Pc: 5600x 32gb Radeon Rx 6950XT Lian li Evo Akvarium Ed chassi och 12 fläktar.
George Lucas är inte direkt känd för att vara en överkänslig fjant, så tror knappast det.
Det, och sen har jag inte hört talas om att han ogillar thai-mat särskilt...
Ingen direkt förklaring...
Alltså, av alla spel att kallas woke så ser det här inte särskilt woke ut. Så vidare du inte menar att det är woke bara för att huvudkaraktären är en kvinna.
Det är bara att rösta med plånboken om du är missnöjd. Själv tycker jag att det ser extremt stelt ut, både i gameplay och författarskap, så jag kommer skippa. Det låter som att du borde göra det du med och bara ignorera spelet i fortsättningen istället för att bli upprörd.
Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.