Åldersmärkning bekräftar Link som spelbar i Zelda: Echoes of Wisdom

Robot
Åldersmärkning bekräftar Link som spelbar i Zelda: Echoes of Wisdom

Vi får inte bara trolla fram saker som Zelda.

#Echoes-of-the-wind, #The-legend-of-zelda


Medlem

Ser skitmysigt ut, men med tanke på att Link's Awakening-remaken var "typ 25 FPS om du har tur" på många ställen så sitter jag nog lugn i båten till Switch 2-versionen.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Det syns ju klart och tydligt att man som Link möter Ganon, troligtvis i början av spelet. Det kanske är detta som är bedömt och inget annat? 

Inaktiv

Kan ju vara så att man räddar Link innan slutet av spelet och Link hjälper till att spöa Ganon.

Medlem

Nintendo gör en Kojima; Zelda är spelbar i prologen, och efter det spelar man som Link.

Medlem

Jag gillade stora delar av Link's Awakening. Men som Arzei skriver är spelet väldigt dåligt optimerat i flera områden. Och då kan Switchen ändå driva Breath of the Wild utan större problem den mesta av tiden.
Det andra dåliga var den item quest som man var tvungen att spela för att komma vidare i spelet. Alltså att man börjar med att ge ett föremål till en karaktär, varpå man får ett nytt föremål, som ska ges till en annan karaktär, som man i sin tur får ett nytt föremål av att ge vidare etc. etc. Spenderade ett par goda timmar med att försöka ta mig vidare på kartan tills jag googlade och fick reda på att jag inte tagit tillräckligt långt i byteskedjan för att komma vidare i spelet. Sjukt irriterande.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Rated L for Link.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Synd att spelet inte hette något mer som "Missing Link".
Eller något med Link istället i alla fall. Nu när man får testa Zelda istället.

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Jag gillade stora delar av Link's Awakening. Men som Arzei skriver är spelet väldigt dåligt optimerat i flera områden. Och då kan Switchen ändå driva Breath of the Wild utan större problem den mesta av tiden.
Det andra dåliga var den item quest som man var tvungen att spela för att komma vidare i spelet. Alltså att man börjar med att ge ett föremål till en karaktär, varpå man får ett nytt föremål, som ska ges till en annan karaktär, som man i sin tur får ett nytt föremål av att ge vidare etc. etc. Spenderade ett par goda timmar med att försöka ta mig vidare på kartan tills jag googlade och fick reda på att jag inte tagit tillräckligt långt i byteskedjan för att komma vidare i spelet. Sjukt irriterande.

Ja, i alla utomhusmiljöer dippar fps:en, medan inomhus håller det stabila 60 fps. Nintendo borde erbjuda ett läge med 30 fps med högre upplösning?

Medlem

Ser bra ut förutom ko-ögonen.

Skribent

Hade varit nice med ett co-op-Zelda där man både spelar Zelda och Link. Pusslen är sedan anpassade för att lösas med bådas förmågor.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Whaaat?! Link spelbar i ett Zelda spel?. Nooooo?!

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Hade varit nice med ett co-op-Zelda där man både spelar Zelda och Link. Pusslen är sedan anpassade för att lösas med bådas förmågor.

finns redan. eller på sätt och vis. Spirit Tracks har det


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Jag tippar på att man spelar Link i prologen eller inledning så att säga. Syns ganska tydligt att fighten mot Ganon inte verka vara en film utan att man spelar där.

Eller spelar man Link i en annan värld (dit han faller ner i) tänk Dark Hyrule eller något


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Skribent
Skrivet av Dinskugga:

finns redan. eller på sätt och vis. Spirit Tracks har det

Kunde man spela co-op i det?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Swayer:

Synd att spelet inte hette något mer som "Missing Link".
Eller något med Link istället i alla fall. Nu när man får testa Zelda istället.

Link: The adventure of Zelda.

Skrivet av Johan Lorentzon:

Kunde man spela co-op i det?

Såg att man kan spela ett multiplayer battle mode på 4 player men då är man olika färger på Link.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Vilken tid vi lever i, en spelnyhet om att Link är spelbar i ett Zelda-spel!

1
Skriv svar