Star Wars Outlaws går igenom sina olika brottssyndikat

Robot
Star Wars Outlaws går igenom sina olika brottssyndikat
Medlem

Miljöerna ser riktigt bra ut, jag kommer ägna mycket tid åt att bara vandra runt och titta på detaljer!
Tycker karaktärena ser riktigt Star Wars ut också 😀
Bra jobbat Massive Entertaiment & se och lär DICE!

Medlem

Det här kan gå lite hur som helst, men spontant så ser det bra ut tycker jag. Star Wars kan ha en mycket hög nivå... Samtidigt som det kan ha en mycket låg nivå som vi fått erfara de senaste åren.

Medlem
Skrivet av PixelGamer:

Miljöerna ser riktigt bra ut, jag kommer ägna mycket tid åt att bara vandra runt och titta på detaljer!
Tycker karaktärena ser riktigt Star Wars ut också 😀
Bra jobbat Massive Entertaiment & se och lär DICE!

Fortfarande Ubisoft. Förblir extremt skeptisk till denna release

Medlem

Matt Daamoon. Måste nog se om Team America igen någon dag.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Vänta lite nu, har jag fattat hela "frusen Han Solo" grejjen fel? Skulle han budats bort på någon auction av Crimson något? Alltid trot att han hade ett pris på sitt huvud och blev infångad av Boba Fett.

Medlem
Skrivet av Ibenaben:

Vänta lite nu, har jag fattat hela "frusen Han Solo" grejjen fel? Skulle han budats bort på någon auction av Crimson något? Alltid trot att han hade ett pris på sitt huvud och blev infångad av Boba Fett.

Japp. I Star Wars: War of the Bounty Hunters #2, som är canon, visar det sig att Crimson Dawn stal Solo från Fett på Nar Shaddaa för att sälja honom till högstbjudande.

Medlem

Black Sun nämndes aldrig och dom är väl de största syndikatet?! eller har jag missat något


signatur

The Cold is my teacher! ❄

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Japp. I Star Wars: War of the Bounty Hunters #2, som är canon, visar det sig att Crimson Dawn stal Solo från Fett på Nar Shaddaa för att sälja honom till högstbjudande.

<Uppladdad bildlänk>
<Uppladdad bildlänk>

Förstår inte hur Boba kan vara så populär, han är ju den sämsta prisjägaren som någonsin existerat. Förlora en frusen Han Solo och sedan hur han föll ner i Sarlaccen.

Medlem

Håller mig borta från allt ESG, DEI och Sweet Baby. PK är bara så tråkigt.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Håller mig borta från allt ESG, DEI och Sweet Baby. PK är bara så tråkigt.

Alla som frågade just nu: lmao 🤣


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Jag älskar star wars. Och open world.
Men detta ger mig noll spelsug av någon anledning.
Jag blir gärna positivt överraskad när det släpps, men hoppet är lågt.

Det känns som att allt ubi soft rör vid skrotar all form av originalitet.
Efter far cry 3 trodde dom att dom skulle erövra världen med alla former av openworldspel.
Men det gick åt helvete.

Fast det har dom inte fattat själva eftersom dom enbart tittar på siffror och fattar noll.

Medlem
Skrivet av Ibenaben:

Förstår inte hur Boba kan vara så populär, han är ju den sämsta prisjägaren som någonsin existerat. Förlora en frusen Han Solo och sedan hur han föll ner i Sarlaccen.

Charmen med Boba var väl hur mysterisk han var och att man själv kunde fylla in hans bakgrundshistoria, etc. Den charmen försvann i.o.m. prequels och Book of Boba.

Skrivet av Earthscum:

Håller mig borta från allt ESG, DEI och Sweet Baby. PK är bara så tråkigt.

Medlem
Skrivet av Ibenaben:

Förstår inte hur Boba kan vara så populär, han är ju den sämsta prisjägaren som någonsin existerat. Förlora en frusen Han Solo och sedan hur han föll ner i Sarlaccen.

Fast det var coolt när han red på en dinosaurie.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Håller mig borta från allt ESG, DEI och Sweet Baby. PK är bara så tråkigt.

Tack för varningen.
Då får det vara ett riktigt bra spel om jag ska skaffa det.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Matt Daamoon. Måste nog se om Team America igen någon dag.

https://preview.redd.it/star-wars-matt-damon-v0-8k3892r4u2uc1...

Så löjligt när folk ska pausa videos vid värsta möjliga tillfälle bara för att försöka få kvinnliga karaktärer att se så fula ut som möjligt. Jag kollade några videos av spelet nyss och det är inget fel med hur hon ser ut.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Så löjligt när folk ska pausa videos vid värsta möjliga tillfälle bara för att försöka få kvinnliga karaktärer att se så fula ut som möjligt. Jag kollade några videos av spelet nyss och det är inget fel med hur hon ser ut.

You wot m8?


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Så löjligt när folk ska pausa videos vid värsta möjliga tillfälle bara för att försöka få kvinnliga karaktärer att se så fula ut som möjligt. Jag kollade några videos av spelet nyss och det är inget fel med hur hon ser ut.

Fast jämför med kvinnan som de skapat karaktären från. Så lär du nog se det. För inte ens gamla mass effect misslyckades så katastrofalt med att modellera karaktär, både kvinna och man, efter de som gestaltade dom. Och då är mass effect (som exempel) RIKTIT gamla spel i jämförelse.

Förstår att folk är besvikna. Tycker tyvärr huvudkaraktären inte alls säljer den känsla och "omph" som man förväntar sig. Men det är väl en smaksak, tur att det finns de som tycker det är dunder och brak!

Men utmanar ändå ditt tankesätt, ÄR detta en karaktär och känsla som ger dig 10 av 10? Eller är karaktären enbart en 5 av 10? ÄR det verkligen enbart "OK" som man skall sträva efter när man gör en star wars upplevelse? Jag kan tycka att man bör sträva efter 10 av 10! kanske når man då 9 av 10 eller 8 av 10 ifall man har otur. Men tyvärr känns det inte som att man försökt göra den BÄSTA star wars upplevelse man kunnat göra, utan det är fokus på andra saker som skall bockas av.

Köper nog spelet på en rea då jag ännu hoppas att det skall komma något bra star wars spel, men hittills har vi knappt fått något sedan Force Unleashed, vilket var grymt kul när det begav sig, men innan dess Knights of the Old Republic, oj oj oj! (Nej inte MMO't)

Medlem
Skrivet av Morricone:

Black Sun nämndes aldrig och dom är väl de största syndikatet?! eller har jag missat något

Du har inte missat något, de är störst och farligast. Läste för ett tag sen att Disney medvetet knuffat Black Sun åt sidan så att deras egna Crimson Dawn och Pike Syndicate ska få mer utrymme. Black Sun kommer från det gamla goda Star Wars och har för starka kopplingar till ”legends” för Disneys smak, spelar ingen roll hur stora och bra de är och hur bra story och potential de har för om inte Disney själva kom på det så är det sämst. Särkilt i mer mainstream storys som film, tv serier, och spel. Tycker själv det är befängt att göra så när man har så starka och etablerade grupperingar, men Disney har ju lyckats förstöra det mesta för att klämma in sina egna saker.
De har gjort liknande med andra grupper, Czerka var för stora så de gjorde en rebranding av dem och minskade deras inflytande istället.

Medlem
Skrivet av Scream112:

Fast jämför med kvinnan som de skapat karaktären från. Så lär du nog se det. För inte ens gamla mass effect misslyckades så katastrofalt med att modellera karaktär, både kvinna och man, efter de som gestaltade dom. Och då är mass effect (som exempel) RIKTIT gamla spel i jämförelse.

Förstår att folk är besvikna. Tycker tyvärr huvudkaraktären inte alls säljer den känsla och "omph" som man förväntar sig. Men det är väl en smaksak, tur att det finns de som tycker det är dunder och brak!

Men utmanar ändå ditt tankesätt, ÄR detta en karaktär och känsla som ger dig 10 av 10? Eller är karaktären enbart en 5 av 10? ÄR det verkligen enbart "OK" som man skall sträva efter när man gör en star wars upplevelse? Jag kan tycka att man bör sträva efter 10 av 10! kanske når man då 9 av 10 eller 8 av 10 ifall man har otur. Men tyvärr känns det inte som att man försökt göra den BÄSTA star wars upplevelse man kunnat göra, utan det är fokus på andra saker som skall bockas av.

Köper nog spelet på en rea då jag ännu hoppas att det skall komma något bra star wars spel, men hittills har vi knappt fått något sedan Force Unleashed, vilket var grymt kul när det begav sig, men innan dess Knights of the Old Republic, oj oj oj! (Nej inte MMO't)

Jag har inte sett tillräckligt av spelet för att döma hennes personlighet, men hur hon ser ut är helt ointressant för mig och jag skulle aldrig bojkotta ett spel för en sån sak. Jag spelar inte spel eller kollar på film för att se snygga människor, men jag kanske är i minoritet där?

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Håller mig borta från allt ESG, DEI och Sweet Baby. PK är bara så tråkigt.

Gillar inte heller PK o hur världen har blivit förstår dock inte vad dessa andra förkortningar av ord betyder (ESG, DEI och Sweet Baby).

Med de sagt kommer jag absolut köpa spelet då det verkar skoj. Älskar stora singel player äventyr i AAA-klass.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Håller mig borta från allt ESG, DEI och Sweet Baby. PK är bara så tråkigt.

Hahaha! Sån töntvarning på dig alltså

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Du har inte missat något, de är störst och farligast. Läste för ett tag sen att Disney medvetet knuffat Black Sun åt sidan så att deras egna Crimson Dawn och Pike Syndicate ska få mer utrymme. Black Sun kommer från det gamla goda Star Wars och har för starka kopplingar till ”legends” för Disneys smak, spelar ingen roll hur stora och bra de är och hur bra story och potential de har för om inte Disney själva kom på det så är det sämst. Särkilt i mer mainstream storys som film, tv serier, och spel. Tycker själv det är befängt att göra så när man har så starka och etablerade grupperingar, men Disney har ju lyckats förstöra det mesta för att klämma in sina egna saker.
De har gjort liknande med andra grupper, Czerka var för stora så de gjorde en rebranding av dem och minskade deras inflytande istället.

Disney in a nut shell! Så jäkla synd och tråkigt hur mycket som förstörs av dom.


signatur

The Cold is my teacher! ❄

Medlem
Skrivet av Razerrudy:

Hahaha! Sån töntvarning på dig alltså

Vad betyder alla förkortningar? Vet du?

(ESG, DEI och Sweet Baby)


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Ja det är en tråkig utveckling minst sagt, lägg politik och nutida trender åt sidan, låt fantasin och kreativitet flöda istället, som det var förr.. Men fantasin är väl död, kreativiteten likaså, dom har bara hat kvar, sitter på Twitter dagarna i enda och är arga på Trump, precis som så många Hollywoodskådisar. Vilka total losers.

Som stort fan av CD Project blev jag ledsen när jag såg att de numera kommer jobba med Sweet Baby Inc. Det är verkligen rena självmordet för en studio att låta dem styra över vad som är hipt att skriva om och vad som inte får vara med.

Tillbaka till topic, tycker inte detta ser SÅ dåligt ut, för att vara Star Wars alltså! Grafiken är riktigt trevlig. Synd att man inte får skapa sin karaktär, det är ju det som är grejen, vi vill vara vår egen karaktär, ha vår egen lilla story i Open World spel, men nääää "du ska lyssna på VÅR story, om dig och du ska se ut så här, och vara av detta kön!" Suck! Men, men.. Jag skulle nästan rekommendera att titta på Acoylte, sen kommer allting med detta se ut som att Star Wars är bättre än det någonsin varit ;D

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Vad betyder alla förkortningar? Vet du?

(ESG, DEI och Sweet Baby)

ESG (Environmental, social and governance) är ett hållbarhetsperspektiv som företag börjar förhålla sig till. Det är till för att undvika att företag som investeras i använder sig av källor eller leverantörskedjor som tex. jobbar med tvångsarbete, onödig förorening eller gentemot diktaturer.

DEI (Diverity, Equity and Inclusion) står för att främja inklusivitet och motverka diskriminering baserat på din bakgrund.

Sweet Baby refererar till Sweet Baby Inc; ett konsultbolag som vissa på internet (du kan kanske tänka dig vilka) har dubbat till roten av all ondska när det gäller de två ovanstående punkterna. De tror att företaget tvingar och utpressar utvecklare så att de tex. lägger in konventionellt oattraktiva kvinnor i spel (den mentaliteten ser du här i tråden redan).

Med det sagt får du skapa dig din egen uppfattning om hur bra eller dåligt detta är. Men var snäll och basera inte hela din personlighet på ämnet som vissa andra gör..

Medlem
Skrivet av Razerrudy:

Hahaha! Sån töntvarning på dig alltså

Ska du säga..

Medlem
Skrivet av Jönsen:

Ska du säga..

Så det är töntigt att vara emot diskriminering, allas lika värde etc tycker du? Du tycker att hans inlägg var superbra? Isf är du en lika stor tönt du.

Skrivet av Razerrudy:

Så det är töntigt att vara emot diskriminering, allas lika värde etc tycker du? Du tycker att hans inlägg var superbra? Isf är du en lika stor tönt du.

Det handlar inte om att vara emot diskriminering eller allas lika värde. Ta Disney som exempel med detta där man smygfilmade en högt uppsatt där som sa 'There's No Way We're Hiring a White Man'. De blir hela tiden påkomna med rasism och intolerans. Bland annat censurerade de Finn från posters när de gjorde reklam för filmerna i Kina, detta eftersom de vet att rasism mot svarta är ganska stor i Kina så de ville inte göra rasisterna arga. Dvs de skiter fullständigt i rasism och lika värde.

DEI, att vara "woke", det är nutidens fascism och rasism.

Medlem
Ubisoft: Star Wars Edition

Att döma från det jag sett från Outlaws. Så ser det ut att vara uppbyggt på samma gamla tråkiga "Ubisoft Formula" Fast med ett sprillans nytt påklistrat och välkänt skal från Avata...förlåt STAR WARS.

12
Skriv svar