Diskutera – Vad har du fyndat på Steam-rean?

Medlem

Köpte Final Fantasy XIII-trilogin. Får väl se när det blir till att spela. Har semester iallafall så tiden funns ju men det är bara en liten detalj som ligger och stör. Alla andra spel i backloggen!
Med alla gratisspel man plockat från EGS, Prime Gaming och spel man köpt till Switch och PS5 så skulle det inte förvåna mig om jag har runt 350+ ospelade spel.
😅

Medlem
Skrivet av PixelGamer:

Köpte Terminator:Resistance som är 70% nedsatt.
Skön nostalgisk terminator action med rätt musik och design.

Se till att få tag i modden som lägger in just precis rätt musik från filmerna också. Grymt!


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av gurkoz:

Se till att få tag i modden som lägger in just precis rätt musik från filmerna också. Grymt!

Tack för tipset! Det ska jag se till att göra 😀

Medlem

Köpte 3 DLC kartor till American Truck Simulator. Även nyaste kart länderna till Euro Truck Simulator 2. Ser fram emot kommande Grekland DLC kartan. Köpte även skräckspelet Still Wakes the Deep RoW PC Steam CD Key, Dead Island 2 - Expansion Pass DLC EU PS5 CD Key och Deliver Us Mars Steam CD Key via 3e parts site. Skräckspelet verkar grymt mäktigt.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Köpte Half-Life: Alyx. Äntligen fått Steam Link att lira bra över VR så nu kanske man kan lira det. Blev också Cyberpunk, fast på PS5.

Sluta spela o börja återtåget @ FZ mein skägg liebling.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Knappt så jag kommer ihåg vad jag köpte.

Det hela börjar första sale dagen med att jag gör upp med mig själv att inte köpa något, då jag som alla redan har spel på hög.

Sen intalar jag mig att det är ok att köpa något på sommar eller vinter sale. Köper något på första dagen och sen säger jag, nu får det räcka!

Sen går dagarna och allt det där jag lovade mig själv betyder mindre och mindre. Och plötsligt sitter man där och kollar youtube och läser reviews på spel man inte behöver. Säkert köper man något.

Sen kommer de sista dagarna på rean då man får panik och tänker att man måste hitta dom där reorna på dom där obskyra guldkornen man missat. Säkert köper man något.

Sen den sista timmen på rean så vet man nästan inte vad man vill eller inte vill köpa. Säkert köper man något bara för att FOMO.

Så ja, jag köpte helt säkert något, oklart just nu exakt vad det var


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Inget fynd för min del. Redan köpt de spel jag vill ha. Blir bara störd på steams UI när de kastar om allt och jag inte kan hitta nya kommande spel.
Det har hänt jag missat någon ny release pga av dessa steam reor

Medlem

Köpte faktiskt Hot wheels men det sög så jag lämnade tillbaka. 🤣

Medlem

Köpte Civ 6 för 30kr. Har aldrig spelat den serien men jäklar va kul det är! Grymt fynd!!

Medlem

Sniper Elite 5 blev det.


signatur

I drank what?

Inaktiv

-Sand Land
-Red Dead Redemption 2
-Grandblue Fantasy Relink
-What Remains of Edith Finch

Medlem

Är inne i en lite hjärndöd fas där jag inte orkar fokusera på överlevnad. Så jag köpte House Flipper 2, Hotel renovator och The Witcher 3 när jag kommer ur min tillfälliga fas 🥲

Medlem

Passade på att fynda Half Life: Alyx som var nedsatt med 66%. Lägligt nu när jag snart kommer kunna koppla mitt Playstation VR till dator. Länge velat spela men aldrig haft ett VR headset till datorn.

Medlem

Mitt bibliotek är redan löjligt stort så det va inte så mycket som jag ville ha, men det blev iallafall Total War: Warhammer 3 och lite diverse DLC till det x) Aldrig spelat TW förut så det va rätt mycket o ta in!

Medlem

Det blev Soldat 2 och Immortals Fenyx Rising.. gick på 8,29€

Medlem

Inte orkat kolla efter nåt intressant än, längtar efter falling frontiers typ ett rymd strategi lir med typ fysisk / combat som i the expanse. Verkar helt sjukt coolt.
Annars väntar ja på nästa stora star citizen update där cargo gameplay ska få en helrenovering. Typ att man kan lasta sin last själv på sitt rymdskepp och att speciella uppdrag ska komma för cargo gameplay o stora cargo lådor ska interageras med på bästa sätt. Och att man ska kunna lasta in sina små landfordon eller mini skepp ombord på sina större skepp inifrån sin starter hangar genom att en del av skeppen / fordon hissas upp till hangaren.
Lirat en del icarus open world och eve på sistone.

Medlem

Köpte tillslut Valheim helt ok är nog roligare om man spelar med någon man känner.
köpte också Satisfactory vilket är riktigt intressant har inte kommit in i spelet än men det kommer mera.
och till slut så köpte jag Baldurs gate 3 har kommit hyfsat bit in i spelet men man fastnar väldigt lätt på vissa ställen om man har gått för fort framåt

Medlem

Dead Island 2
RoboCop: Rogue City
Farming Simulator 22
Timespinner
Street Fighter 6


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Battlebit Ett finger mot EA
Generation zero Svenska inslag i spelet, ja tack.

EDIT: jag köpte ju Death from below som är ett spel där man kör drönare, men inställningarna hur man styr är helt fel se det fick blev en Refond. Man kan inte ändra i inställningarna i keybindings , det är hellåst där.

Grejen är att jag tränar på att flyga drönare i ett datorprogram nu så mycket jag kan och tänker inte lära mig ett annat sätt att köra drönare på.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Köpte till sist lite smått och gott: Broken Sword-, Indiana Jones-, och Monkey Island-samlingarna kändes fina att investera i.

Av samlarskäl eller för att spela? 🙂


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Fanatical säljer Indiana Jones för 1 euro styck, det blev köp på det.
Hittade även Assassins Creed Valhalla, någon supreme deluxe edition med Dawn of Ragnarök, för 253kr på PSN.
Väl investerade slantar.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av CARTMAN:

Köpte 3 DLC kartor till American Truck Simulator. Även nyaste kart länderna till Euro Truck Simulator 2. Ser fram emot kommande Grekland DLC kartan. Köpte även skräckspelet Still Wakes the Deep RoW PC Steam CD Key, Dead Island 2 - Expansion Pass DLC EU PS5 CD Key och Deliver Us Mars Steam CD Key via 3e parts site. Skräckspelet verkar grymt mäktigt.

Sluta spela o börja återtåget @ FZ mein skägg liebling.

Så skönt att bara nöjesspela! Visst, det snackas spel i podden men inte alls samma press.


signatur
Medlem
Medlem

Det blev ett litet gäng.
Dave the Diver
Witcher 3 + alla expansioner (har kört det tidigare, men orkar inte krångla med att spela GOG-spel på Steam deck)
South Park: fractured but whole
Pathfinder: Wrath of the Righteous

Medlem

Det här var fasen första steam-rean där jag knappt hade något sug efter att köpa något nytt (kanske för att spelåret 2024 inte har varit någon höjdare hittills). Majoriteten av alla spel känns som om de är kopior av spel som gjordes ungefär lika bra som för 10 år sedan. Har t.ex. några nya open world spel (Horizon FW, Avatar, Dying Light 2) på min wishlist, men är bara så otroligt mättad av den typ av spel. Kändes som jag ändå ville fynda något, så efter lite research blev det ganska otippat Against the Storm. Haft riktigt kul med det än så länge!

Medlem

Frostpunk
Farthest Frontier
Days Gone

...lär hålla mig upptagen fram till hösten.

Plockade också ner The First Decendants och Zensless Zone Zero för att prova, men då det sistnämnda är ruskigt tveksamt (för mig) så är det förstnämnda bättre än väntat...måste vara de där ikonerna från Destiny 2 som gör det.

Medlem

Jag fyndade på American Truck Simulator för en billig peng.

Medlem

Köpte myst paketet så nur har jag det på steam med.

Medlem

Jag köpte en massa skräcklir med japanskt tema...

Bland annat The Convenience Store|夜勤事件 här.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Signalis, Shadows of Doubt, Roboquest, Ravenswatch.. och Sea of Thieves till tjejen så vi kan spela tillsammans.

Watch Dogs 2. Riktigt skit. Gav det 8h, men fy fan vilket skräp. Väldigt buggigt, jättetråkiga missions, tråkig värld, urdåliga karaktärer som beter sig som ett gäng bortskämda fjortisar. Märks att de som gjort (eller iaf skrivit) spelet är oerfarna, unga och gissar jag, rätt bortskämda med allt. Det finns en sak som iaf är en hyffsad idé och det är själva hackingen, kunna ta över saker, roligt koncept! Kan även tycka den pixliga / "meme"-grafiken som återkommer ibland är riktigt välgjord och cool, den gjorde mig glad, resten - nej.

Door Kickers: Action Squad: verkar rätt okej! Ska testa med en kompis. bara testat snabbt.

123
Skriv svar