Total War: Pharaoh får finalen Dynasties – "stor som en expansion" och gratis

Robot
Total War: Pharaoh får finalen Dynasties – "stor som en expansion" och gratis
Medlem

När kommer nästa riktiga del i Total War måntro?

Medlem
Skrivet av Zidious G:

När kommer nästa riktiga del i Total War måntro?

Också väldigt nyfiken på det, hoppas på Medieval 3 eller Empire 2.

Skaffade dock Pharao igår på steam rea och tycker det är riktigt bra för priset och skön variation från WH 3. Som jag förstått det är det mycket bättre än release, rekommenderas om ni gillar Total War.

Medlem
Skrivet av Jönsen:

Också väldigt nyfiken på det, hoppas på Medieval 3 eller Empire 2.

Skaffade dock Pharao igår på steam rea och tycker det är riktigt bra för priset och skön variation från WH 3. Som jag förstått det är det mycket bättre än release, rekommenderas om ni gillar Total War.

Det läckte ut information om detta, varken Medieval eller Empire 2 kommer att göras dom närmsta 5-10 åren. Deras nya strategi kommer vara att fokusera på licensierade IP:n, så som Warhammer och Star Wars.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Det läckte ut information om detta, varken Medieval eller Empire 2 kommer att göras dom närmsta 5-10 åren. Deras nya strategi kommer vara att fokusera på licensierade IP:n, så som Warhammer och Star Wars.

Jag misstror dig absolut inte men har du någon sida man kan läsa om det?

Är på språng så kan tyvärr inte googla själv.

Medlem
Skrivet av Jönsen:

Jag misstror dig absolut inte men har du någon sida man kan läsa om det?

Är på språng så kan tyvärr inte googla själv.

https://www.youtube.com/watch?v=45UnsODRv1Y

Just den här läckan har inte bekräftats, men väldigt många läckor han har lagt upp har bekräftats dom senaste veckorna, och inget har som inte ännu är bekräftade har hittills kunnat avfärdas.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

https://www.youtube.com/watch?v=45UnsODRv1Y

Just den här läckan har inte bekräftats, men väldigt många läckor han har lagt upp har bekräftats dom senaste veckorna, och inget har som inte ännu är bekräftade har hittills kunnat avfärdas.

Tack!

Medlem

mkt intressant, har precis börjat med det spelet. en pärla från barndomen


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Det läckte ut information om detta, varken Medieval eller Empire 2 kommer att göras dom närmsta 5-10 åren. Deras nya strategi kommer vara att fokusera på licensierade IP:n, så som Warhammer och Star Wars.

Då är jag färdig med total war då. Spikrak formkurva nedåt enligt min åsikt på sistonde. Vill gilla Warhammer (och borde på pappret), men det går inte. 3K, samma sak. Får leva med Rome 2 och Atilla med mods helt enkelt. Lär ha träkavaj innan det kommer ett vettigt TW igen.

Man får sätta hopp till att någon annan utvecklare ser en chans att fylla det hål som blivit när CA börjat göra skräp.

Medlem
Skrivet av Lognoreng:

Då är jag färdig med total war då. Spikrak formkurva nedåt enligt min åsikt på sistonde. Vill gilla Warhammer (och borde på pappret), men det går inte. 3K, samma sak. Får leva med Rome 2 och Atilla med mods helt enkelt. Lär ha träkavaj innan det kommer ett vettigt TW igen.

Man får sätta hopp till att någon annan utvecklare ser en chans att fylla det hål som blivit när CA börjat göra skräp.

De har lyckats knäcka moddandet för kampanj-kartan för Atilla och Shogun 2 så det kommer nog en hel del bra moddar med nya kampanjer snart

1
Skriv svar