Zenless Zone Zero har laddats ner 50 miljoner gånger

Robot
Zenless Zone Zero har laddats ner 50 miljoner gånger
Medlem

Jag är kanske inte helt överraskad att det går hem i Kina Älskar den grafiska stilen dock...undrar ifall det fins demo tro?

Medlem
Skrivet av Ender:

Jag är kanske inte helt överraskad att det går hem i Kina Älskar den grafiska stilen dock...undrar ifall det fins demo tro?

en demo? missade du att det var gratis? 🙃

Medlem

I en av bandet Zone Zeros "största" låtar så går refrängen "This evil dream is going senseless".

Medlem

Tur att alla kvinnor har stora hoppande bröst, annars skulle väl de kåta små weebsen aldrig spela det


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av Force:

Tur att alla kvinnor har stora hoppande bröst, annars skulle väl de kåta små weebsen aldrig spela det

Du låter som en Concorde spelare.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Du låter som en Concorde spelare.

Det enda Concorde jag känner till är detta planet

Spelet Concord dock ser ut som vanlig freetoplay dynga, precis som detta spelet


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av Force:

Tur att alla kvinnor har stora hoppande bröst, annars skulle väl de kåta små weebsen aldrig spela det

5 miljoner nedladdningar utan hoppande bröst och 50 miljoner med hoppande bröst. Klart de låter brösten hoppa då

Medlem
Skrivet av NemezisDDH:

5 miljoner nedladdningar utan hoppande bröst och 50 miljoner med hoppande bröst. Klart de låter brösten hoppa då

Såklart, det är ju bra marknadsföring! Man måste ha med de 45 miljoner kåta småweebsen, lite sorgligt bara


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

50 miljoner med hoppande bröst? samtidigt? Därför vi haft all blåst i Syd? butterfly effect och allt.
Jag såg en snutt av en video till spelet, såg bara en varg eller något liknande som såg lite intressant ut trots att det inte är min sorts av spel.


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av Real:

en demo? missade du att det var gratis? 🙃

Haha, japp. Var lite sista-minuten nyheten jag intog innan jag stack till jobbet, så jag hann inte läsa så noga

Är ruskigt mycket jag är nyfiken på i spelväg idag, så jag saknar demos rätt mycket.

Medlem

Hade aldrig tänkt spela det då jag inte varit glad för Mihoyo. Spelat Wuthering Waves men känt mig besviken på det, hade hoppats mer i stil av Punishing Gray Raven men de tycks ha försökt vara någon scuffed variant av Genshin Impact. Så när jag såg ZZZ på Epic Store så tänkte jag ja vad fan, kan väl lika gärna testa liksom.

Fy fan vad jag älskar detta spelet! Många saker jag hade problem med i Genshin är åtgärdat här, och det är så jävla skönt att inte ha en stor open world för sakens skull. Jag älskar formatet i detta. Designen, musiken, stilen, mechanics, karaktärerna, till och med storyn tilltalar mig. Har verkligen inget negativt att säga om spelet hittills.

Om jag vore en "completionist" eller en väldigt besatt collector som vill ha allt så vore det ett problem med tanke på gachan, men det är jag inte. Jag använder det jag får och tar det jag får, bryr mig inte så mycket mer än så. Hittills har alla karaktärer varit skitroliga, även de jag till en början var helt ointresserad utav. Mäktigt imponerad och överraskad!

Avinstallerat Punishing Gray Raven nu, ZZZ känns bara bättre i alla aspekter för min del. Jag älskar att det inte är ett "meny spel" som PGR är. Det roligaste i WuWa för min del är roguelike-game mode:t, men det har även ZZZ och finner det betydligt bättre även där...så ja vad fan.

Uppskattar även att det inte är en jävla massa förvirrande konstiga termer i ZZZ, och de få som finns förklaras snabbt och tydligt. I WuWa så var det en jävla massa konstiga termer som förklarades med ytterligare 3 hittepå termer som behövde förklaras. Blir lite frustrerad av att tänka på WuWa pga hur mycket jag såg fram emot det, men är lycklig som har ZZZ istället!

Skrivet av Mirage:

Du låter som en Concorde spelare.

Concord är väl inte släppt ännu?


signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

Concord är väl inte släppt ännu?

En viss typ människor attraheras av det spelet innan det ens släppts. Men ja, jag borde kanske skrivit "framtida Concord spelare".


signatur

I drank what?

Skrivet av Mirage:

En viss typ människor attraheras av det spelet innan det ens släppts. Men ja, jag borde kanske skrivit "framtida Concord spelare".

Okej tack för svar.


signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem
Skrivet av Mirage:

En viss typ människor attraheras av det spelet innan det ens släppts. Men ja, jag borde kanske skrivit "framtida Concord spelare".

Måste säga att jag blir lite nyfiken på vad det är för "typ av människor" då du antog att jag var en


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Skrivet av Force:

Måste säga att jag blir lite nyfiken på vad det är för "typ av människor" då du antog att jag var en

Don’t do it man..


signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

Don’t do it man..

Jag är bara nyfiken


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

1
Skriv svar