Playstation Stars-initiativet försvann – men kommer nu tillbaka

Robot
Playstation Stars-initiativet försvann – men kommer nu tillbaka

Comebacken sker stegvis i olika regioner.

#playstation, #playstation-stars

Medlem

Har använt detta väldigt mycket. Nice att få rabatter på spel eller sin månads kostnad av premium. Så glad att det kommer tillbaka:)

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Har använt detta väldigt mycket. Nice att få rabatter på spel eller sin månads kostnad av premium. Så glad att det kommer tillbaka:)

Har inte fattat hur det fungerar. Samlade lite valuta genom att köpa några spel men lyckades aldrig omvandla till något användbart.

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Nintendo har ju något liknande. Har man köpt ett fysiskt spel så går man in i en tab och får golden coins för det spelet.
Är det något som gällar PS att man kan använda Stars till sina fysiskt köpta spel?

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Playstation Stars är helt värdelöst om man inte har PS+, får ingen bonus för spelköp eller någonting.

Medlem

Helt okej program, men tycker Microsoft Rewards är bättre då det är lättare att tjäna poäng varje dag.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Helt okej program, men tycker Microsoft Rewards är bättre då det är lättare att tjäna poäng varje dag.

Är man någon som använder Bing så fungerar det nog jättebra att få ihop mycket poäng.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Har inte fattat hur det fungerar. Samlade lite valuta genom att köpa några spel men lyckades aldrig omvandla till något användbart.

Jag tar alltid store kredit. 50 kr eller det högre. Sedan sparar jag dom tills jag har en bra summa

Medlem

Kollade på Sonys sida om "Playstation Stars", verkar bara gälla digitala köp av spel för att få bonus, så ev. inte något som är för mig....

signatur

| R7 5700x3D | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Kingston 2x16GB @ 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 4070 Ti Super | Kingston NVMe 512GB + 1TB + 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

1
Skriv svar