Medlem
Semester

Nu är det äntligen semester, i 5 veckor, eller 1 vecka föräldraledigt och 4 veckors semester.

Jag har inga planer men hemester är den bästa semestern.

Jag fick hem lite spännande leksaker igår så jag kommer ha att roa mig med hela semestern.

PS Vita Slim
Playstation Portal
Nitro Deck.

Nitro deck känns bra, förutom att det känns som man kommer få kramp i tummen av att använda högra spaken.

Redaktör
Ponny

"Hemester är den bästa semestern", är de sannaste orden jag hört. Och ja, bärbart hör sommaren till.

Jag kör två veckor till men då jag kommer köra 100 % hemifrån i två veckor nu känns det som en liten mjukstart. Slipper ju fajtas mot tågen, och att få semester från dom är underbart.


signatur

En Bamseponny av folket

1 timme kvar tills jag kan gå på semester i 6 veckor. Nu gäller det bara att hålla andan uppe i en timme...


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Får vänta 6 veckor till jag. Lagom trött nu.

Medlem

Har bott i en stuga i dalarna nu en vecka utan vettig spelutrustning, väldigt jobbigt. Åker hem söndag, jobbar en vecka sen hemester i 4 veckor.


signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled

Medlem

Båda jag och sambon är lärare, så vi är lite bortskämda med 9 veckor eller vad det blir.

Vi har dock en tvåårig och en fyraåring, så jag vet inte om ordet "semester" verkligen beskriver perioden korrekt. Men det har verkligen sin charm, på ett intensivt sätt.

Varit nära att köpa en Steam deck OLED, men blir nog inte av under sommaren. Hade hoppats på en liten rabatt under rean, men gällde bara den tidigare modellen. Då kan jag lika gärna vänta. Hinner inte spela så mycket ändå.

1
Skriv svar