Resident Evil 1, 2, 3 till GOG

Robot
Medlem

Ballt ändå att de gör de gamla versionerna spelbara för den där extra nostalgiska känslan, om man vill ha den.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Hela introt "doftar" 90-tal rakt igenom
Kommer nog köpa hela paketet på rea sen via gog.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

ELF
Medlem

Hade tvåan till n64.
Köpte dirr.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Detta är bland finaste jag hört! Och på GoG; de brukar vara bra på att leverera fungerande titlar.

Jag satt och väntade på RE3 då remaken av tvåan blev en sådan hit, men det lyckades verkligen inte leverera. Nu kan jag kanske få spela spelet jag bara titta på när andra spelat.

Medlem

Resident Evil på riktigt.

Medlem

Aaah, nu fattas det bara att spelen kommer till Switch!!


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Är introt ocensurerat och i färg?

Medlem

Att man kan hoppa över dörrsekvenserna (när man måste se en dörr öppnas varje gång man går in i ett annat rum) och trappsekvenserna har gjort mig väldigt sugen på att köpa några av mina favoritspel igen. Om de uppdaterade versionerna bara kunde komma till PlayStation, snällla...!

Medlem
Skrivet av ELF:

Hade tvåan till n64.
Köpte dirr.

Så sjukt imponerande att dom lyckades porta RE2 till N64. Man kunde väl ocksä välja modern/3d/directional controls ist för tank i N64-versionen? Hade den också lnte ett "randomizer mode"?

ELF
Medlem
Skrivet av androsynth:

Så sjukt imponerande att dom lyckades porta RE2 till N64. Man kunde väl ocksä välja modern/3d/directional controls ist för tank i N64-versionen? Hade den också lnte ett "randomizer mode"?

Minns inte hur det var med kontrollerna.
Men med randomizer kanske du tänker på A och B lägena för Leon och Clair. Man fick fyra variationer på genomspelning.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Das Davve:

Är introt ocensurerat och i färg?

Japp

1
Skriv svar