Vi streamar Elden Ring: Shadow of the Erdtree!

Robot
Medlem

Äntligen


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Medlem

Det ryktas att det är Efsta själv som kastar sin mäktig skugga över Erdtree

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Det ryktas att det är Efsta själv som kastar sin mäktig skugga över Erdtree

Blev så glad över en fzplay stream så jag glömde bort att Efsta kanske kommer tillbaka. Nu lever jag som i ett lyckorus

Medlem

Yaay som jag har längtat!


signatur

🖥 i5 9600k || RTX 2080 || Z390 || 16GB DDR4 || ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Jaaaa äntligen! Har längtat efter både Wakkaah och Efsta! 🙂

Medlem

Tyvärr krockar detta med inets megaklick så blir inget tittande för min del.

Medlem
Skrivet av Nimafor:

Tyvärr krockar detta med inets megaklick så blir inget tittande för min del.

Jag kommer muta megaklick eller ha lågt ljud på och prioritera detta! de är säkert i slutfasen ändå eftersom de börjar kl 17.00!

Medlem

Intresse för Elden Ring: 3

Intresse för FZPlay: 9

Kommer självklart att komma in och kolla, det har varit alldeles för länge sen vi hade en stream


signatur

War, War never changes...

Medlem

Första dan på semestern och det blir stream? Känns som att FZ smörar för mig personligen... 😁

Medlem

Var för länge sen man såg Wakkaah spela, så nu måste jag iallafall ta en halvtimma ifrån min egna resa så man kan få se starten på Efstas resa för dominans över skuggvärlden!

International
Man of Mystery

Men är Efsta verkligen redo för det, har han mulat Mohg ?


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

International
Man of Mystery
Skrivet av Zensu:

Var för länge sen man såg Wakkaah spela, så nu måste jag iallafall ta en halvtimma ifrån min egna resa så man kan få se starten på Efstas resa för dominans över skuggvärlden!

Han streamar ju hyfsat regelbundet på sin egen twitchkanal om saknaden blir för stor


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Lagers:

Jag kommer muta megaklick eller ha lågt ljud på och prioritera detta! de är säkert i slutfasen ändå eftersom de börjar kl 17.00!

Fast då kanske du missar, dom stora giveaways brukar alltid vara i slutet

Medlem
Skrivet av Nimafor:

Fast då kanske du missar, dom stora giveaways brukar alltid vara i slutet

Kör ju båda samtidigt. Vill inte missa något ju! Kommer bli helt snurrig efter kvällen

Moderator
Skrivet av bluenephilim:

Men är Efsta verkligen redo för det, har han mulat Mohg ?

Efta har jobbat hårt hela dagen för att komma ikapp till expansionen. Nu är han redo.

Medlem

Härligt med stream igen! Riktigt härligt!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Som vanligt ytterst trevligt att få hänga med er alla! Kärleken är som alltid stark! Mer Wakkaah till folket! - Bjorn

Medlem

Riktigt chill stream. Ser jag gärna på igen.

Moderator

Vilken underbart kul stream idag. Shadow of the Erdtree levererade mer av samma men väldigt bra mer av samma!

Ps. eftersom någon i Skåne var sugen på att komma och se mig göra Mattis i Ronja Rövardotter kommer här en länk till eventet:

Medlem

Hann att hänga med en stund i alla fall... tills jag blev uppmanad av tråkigt sällskap att ragequitta datorernas värld...
Väl mött iaf den stund jag hann vara med, ni är fina människor!


signatur

PC Specs: (ASUS Prime Z690-P, Intel Core-i5-12600K, Gigabyte Geforce RTX 3070,
Corsair 32GB DDR5, Corsair RM750, Windows 11 Pro)
Other machines: (Commodore 64, Commodore Amiga 500, Atari 1040STF, Sinclair Spectrum 48k) and consoles (Sega Master System, Sega Saturn, Sega Dreamcast, Nintendo NES, Nintendo Gamecube, Nintedo Switch, Sony Playstation, Sony Playstation 2, Sony Playstation 3, Microsoft XBOX, Microsoft XBOX 360)

1
Skriv svar