Galet! Crash Bandicoot N. Sane-trilogin säljer i 20 miljoner

Robot
Galet! Crash Bandicoot N. Sane-trilogin säljer i 20 miljoner
Medlem

Det var en bra och prisvärd remaster. Hade kul med den.

Medlem

Hoppas på en Crash Bash remake!!

Medlem

Kul! Hade ingen aning om att det sålde så pass bra, hade gissat på några miljoner som mest.

Medlem

Det skulle vara roligt och veta om Naughty Dog fortfarande får någon form av royalties?

Medlem

Kul remaster - fick den gratis på ps+.

Men helvete vad vi svor på vissa banor - High road säger hej

Medlem

Man lyckades verkligen att hajpa upp detta släpp. Crash var en stor symbol för sin tid. Idag kan jag tycka att spelen i sig ligger en bra bit efter de bästa delarna från exempelvis Rayman och Donkey kong, men det är en väldigt ambitiös samling och den typen av släpp ska uppmuntras. Jag vill ha fler remakes-samlingar.

Medlem

Har inte testat det, men kul att det är populärt. Finns det demos att tanka hem så att man kan testa om det är något för en själv?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Har inte testat det, men kul att det är populärt. Finns det demos att tanka hem så att man kan testa om det är något för en själv?

Gillar man gamla tidens 3d plattform så är det väl ett givet köp. Apsvårt. Men kul när man väl lärt sig.

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Gillar man gamla tidens 3d plattform så är det väl ett givet köp. Apsvårt. Men kul när man väl lärt sig.

Det var utmanande men som barn själv (10) gick det ändå att klara av. Lite elden ring, man dog mycket men gav inte upp o klarade det.

Medlem

Väldigt välförtjänt! De lyckades verkligen bevara känslan från originalen


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Det är fantastiskt på PC. Men av någon outgrundlig anledning låst till 30FPS på alla andra plattformar 😩

Medlem
Skrivet av caracarn:

Kul remaster - fick den gratis på ps+.

Men helvete vad vi svor på vissa banor - High road säger hej

Men så tillfredställande när man väl lyckas! Det går även använda repen så blir den banan busenkel.

1
Skriv svar