League of Legends får ett nytt PVE-läge

Robot
League of Legends får ett nytt PVE-läge
Medlem

Konstigt. Varför PvE?

Medlem

Skoj med lite events som står ut från Leagues vanliga rutiner.
Må vara bullethell á la Vamp Surv, men why not why not

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Konstigt. Varför PvE?

De vill testa något nytt. Jag uppskattade deras Odyssey PVE event för några år sedan. På tal om event gillar jag även URF samt Arena. Något annat att köra än det gamla vanliga 5vs5 PVP.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Åh, ska nog installera det igen då.

Medlem

Inget för mig om det också kräver att man installerar ett kinesägt övervakningsprogram på kernelnivå.

Medlem
Skrivet av Ziern:

Inget för mig om det också kräver att man installerar ett kinesägt övervakningsprogram på kernelnivå.

Det är helt sjukt att de valde att gå vidare med den ideen.. Må de gå i graven för det!

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Konstigt. Varför PvE?

Många som gillar det. Runeterra tänkte ju stänga ner sitt PvE läge men visade sig vara mer lönsamt att istället primärt skifta fokuset till PvE:n. Personligen väldigt glad för det då jag älskar Path of Champions och gärna hade sett mer PvE i League också!

Medlem
Skrivet av Seneca:

Det är helt sjukt att de valde att gå vidare med den ideen.. Må de gå i graven för det!

Är det någon skillnad på Epic/Fortnites och Riots?

Är det lika illa?

Medlem
Skrivet av Ziern:

Inget för mig om det också kräver att man installerar ett kinesägt övervakningsprogram på kernelnivå.

Du låter som en valfri Reddit användare.

Medlem
Skrivet av Samus:

Du låter som en valfri Reddit användare.

Jaha, jag hänger inte där, men det är alltså där man ska besvara något med ad hominem istället för att beröra saken i fråga?

Medlem
Skrivet av Samus:

Du låter som en valfri Reddit användare.

Hur tänkte du nu? Vad säger han för fel? Vad är det för fel på redditanvändare (en av dom mest besökta sidorna på hela internet)? Jag förstår inte.

Skrivet av bowseer:

Är det någon skillnad på Epic/Fortnites och Riots?

Är det lika illa?

Att Epic skulle spionera en massa har väl blivit debunked?

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Konstigt. Varför PvE?

Kanske för att folk ska få vila lite från det infernaliskt toxiska pvp-läget där majoriteten mest verkar spela för att det gör dem arga, för att försöka ligga med andras morsor och/eller tipsa folk om att de borde skaffa cancer.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Hur tänkte du nu? Vad säger han för fel? Vad är det för fel på redditanvändare (en av dom mest besökta sidorna på hela internet)? Jag förstår inte.

Att Epic skulle spionera en massa har väl blivit debunked?

Låter bra. Har inte följt med i svängarna riktigt men tänkt att de är till stor del ägda av Tencent.

1
Skriv svar