På jakt efter trosor - Pantsu Hunter

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Fixat - tack!

Skrivet av Sebastian Lind:

Det är så härligt att se när communityn hjälps åt för den goda sakens skull.

Medlem

FZ klarar sådana här trådar bättre än politik

Medlem

Kan ju nämna för den som är intresserad att Pantsu Hunter är på rea på Steam nu, ynka 2,21€. Rimligt pris för ett 3 av 5 spel.
Man kan ju direkt vid köp ställa in så att det inte syns någonstans på ens Steam konto att man äger eller har lirat spelet, så man slipper förklara sig för de som inte förstår sig på den ädla konsten att jaga pantsus.

Releasehästryttare
Skrivet av BroderTuck:

FZ klarar sådana här trådar bättre än politik

De flesta här är medelålders män, vi har väldigt olika politiska åsikter men alla de flesta är fortfarande kåta!

Medlem

Någon med tips om bästa "massage"-spelet till Switch?
Känns inte helt rumsrent att fråga, ungefär som att fråga om bästa "massage"salongen i stan.

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Man kan ju direkt vid köp ställa in så att det inte syns någonstans på ens Steam konto att man äger eller har lirat spelet, så man slipper förklara sig för de som inte förstår sig på den ädla konsten att jaga pantsus.

Vilken bra funktion

Medlem

En kompis eftersöker spel som i första hand är bra spel, men som har lite erotik vid sidan av liksom. Spel som är lagom utmanande. Har ni bra tips? Allt för många spel urartar alltid till helt ointressant hentai eller skit så fort sexkortet ska spelas... /Hälsningar från en vaniljkompis.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Fast allra bäst är nog att ha två konton?

Ett konto för vanliga spel och ett för de mindre rumsrena. Tänker särskilt den dagen dina ugnar kommer och smyglånar din dator.

Den dagen AI är inbyggt i allt och på väg att ta över.. De tar till och med dina pantsu-spel.😮

Medlem

Fast allra bäst är nog att ha två konton?

Ett konto för vanliga spel och ett för de mindre rumsrena. Tänker särskilt den dagen dina ugnar kommer och smyglånar din dator.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

ZF
Medlem
Skrivet av maq777:

En kompis eftersöker spel som i första hand är bra spel, men som har lite erotik vid sidan av liksom. Spel som är lagom utmanande. Har ni bra tips? Allt för många spel urartar alltid till helt ointressant hentai eller skit så fort sexkortet ska spelas... /Hälsningar från en vaniljkompis.

Vid sidan av, kanske kunde vara CP2077 då.

För centrerad mitt på skärmen, Stellar Blade.

Hälsa kompisen!

Medlem
Skrivet av jawik:

Den dagen AI är inbyggt i allt och på väg att ta över.. De tar till och med dina pantsu-spel.😮

All your pantsus are belong to us

Utmaningen

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Ha ha ha ha otroligt roligt! Vilken tråkig gaming värld vi skulle ha utan Japanernas annorlunda kultur. Nu behöver vi bara ett land som bryr sig om att göra kvalitet spel med nakna vuxna kvinnor och män!!! För vuxna människor som inte vill ha minderåriga anime flickor som förstör censuren hela tiden här i västvärlden.

Skrivet av Alienshade:

Ha ha ha ha otroligt roligt! Vilken tråkig gaming värld vi skulle ha utan Japanernas annorlunda kultur. Nu behöver vi bara ett land som bryr sig om att göra kvalitet spel med nakna vuxna kvinnor och män!!! För vuxna människor som inte vill ha minderåriga anime flickor som förstör censuren hela tiden här i västvärlden.

Fast de är inte minderåriga! Det är bara en tusenårig drake som råkar ha skepnaden av en 10-årig flicka.

Ja, de har vissa... problem, minst sagt. Jag försökte nyligen titta om gamla klassikern School Rumble men övergav det för de skrek så mycket, tempot var för högt för min gubbhjärna och min fru tittade snett på mig.

Releasehästryttare
Skrivet av Alienshade:

Ha ha ha ha otroligt roligt! Vilken tråkig gaming värld vi skulle ha utan Japanernas annorlunda kultur. Nu behöver vi bara ett land som bryr sig om att göra kvalitet spel med nakna vuxna kvinnor och män!!! För vuxna människor som inte vill ha minderåriga anime flickor som förstör censuren hela tiden här i västvärlden.

Skrivet av Sebastian Lind:

Fast de är inte minderåriga! Det är bara en tusenårig drake som råkar ha skepnaden av en 10-årig flicka.

Ja, de har vissa... problem, minst sagt. Jag försökte nyligen titta om gamla klassikern School Rumble men övergav det för de skrek så mycket, tempot var för högt för min gubbhjärna och min fru tittade snett på mig.

Haha!

Lite kul att en trailer släpptes precis om just det, en killes fru blir 10 år gammal och tydligen så vill folk ha den förbjuden:

Skrivet av maq777:

En kompis eftersöker spel som i första hand är bra spel, men som har lite erotik vid sidan av liksom. Spel som är lagom utmanande. Har ni bra tips? Allt för många spel urartar alltid till helt ointressant hentai eller skit så fort sexkortet ska spelas... /Hälsningar från en vaniljkompis.

Leisure Suit Larry - Wet Dreams Saga kanske kan vara något? Det är två spel, Leisure Suit Larry - Wet Dreams och Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice.
Klassiskt Point & Click-stuk med mycket fokus på humor. Spelserien har anor från slutet av 80-talet.
Förstnämnda spelet ligger på 72 och 73 för uppföljaren på Metacritic.

Steam 8,51€ (nedsatt med 88%).
PS Store 71.90kr (nedsatt med 90%)
Ingen rea på Xbox eller NSW atm.
Man kan även köpa spelen var för sig för ca 40kr.


signatur

What ⏱ Is ♥?

Releasehästryttare
Medlem

Hmm...

Aktivera Thermonatorn

Medlem
Skrivet av ZF:

Vid sidan av, kanske kunde vara CP2077 då.

För centrerad mitt på skärmen, Stellar Blade.

Hälsa kompisen!

Skrivet av Sphere Of No-Form:

Leisure Suit Larry - Wet Dreams Saga kanske kan vara något? Det är två spel, Leisure Suit Larry - Wet Dreams och Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice.
Klassiskt Point & Click-stuk med mycket fokus på humor. Spelserien har anor från slutet av 80-talet.
Förstnämnda spelet ligger på 72 och 73 för uppföljaren på Metacritic.

Steam 8,51€ (nedsatt med 88%).
PS Store 71.90kr (nedsatt med 90%)
Ingen rea på Xbox eller NSW atm.
Man kan även köpa spelen var för sig för ca 40kr.

Spelat spelen ovan. Ge mig, eh min kompis, fler tips!!!

Inte för att jag ångrar att jag spelat dem, men jag tycker man får ut mer av att spela de gamla Larry spelen än de nya.
Både Stellar Blade & CP2077 tycker jag är habila & bra spel. Båda kunde varit mer utmanande. Kommer inte spela om dem.

Medlem
Skrivet av maq777:

En kompis eftersöker spel

En "kompis", säger du?

Releasehästryttare
Medlem

Det känns som den här tråden inte kommer dö ut förrän den når 100+ inlägg.

Vidare känns det som vi lämnat huvudämnet lite. Någon som jagat några pantsus på sistone?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

En tråd som engagerar så många medlemmar, som är en recension, nästan ett fundament här. Som den sk. ledningen vägrar lägga på förstasidan, även om man gör det med en massa andra spel där folk knappt skriver, till plattformar där det knappt finns användare.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

En tråd som engagerar så många medlemmar, som är en recension, nästan ett fundament här. Som den sk. ledningen vägrar lägga på förstasidan, även om man gör det med en massa andra spel där folk knappt skriver, till plattformar där det knappt finns användare.

Något mått av värdighet får vi väl ändå ha?

Iofs har vi haft Skyrim snopp-moddar på framsidan tidigare.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Skrivet av Hipshot:

En tråd som engagerar så många medlemmar, som är en recension, nästan ett fundament här. Som den sk. ledningen vägrar lägga på förstasidan, även om man gör det med en massa andra spel där folk knappt skriver, till plattformar där det knappt finns användare.

Nån borde starta en namninsamling i ren protest, jag har hört att såna är populära på internet.

Avstängd

Hörde att det fanns en otroligt rolig och absurd incel tråd på FZ och hittade den.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Citat:

Iofs har vi haft Skyrim snopp-moddar på framsidan tidigare.

Näe? Har FZ censurerat sig själva!?

I den här gamla artikeln finns det en länk till Schlongs of Skyrim - en modd som ger dig längre penis:
https://www.fz.se/nyhet/202051-viktig-nyhet-din-rust-penis-st...

Men när man klickar på den:

Schlongs of Skyrim är den bisarraste modden någonsin

...ja.. då är länken död.

Den försvunna Schlongs of Skyrim-artikeln nämns även i kommentererna här:
https://www.fz.se/nyhet/261571-bikini-spelet-dead-or-alive-ex...


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hipshot:

En tråd som engagerar så många medlemmar, som är en recension, nästan ett fundament här. Som den sk. ledningen vägrar lägga på förstasidan, även om man gör det med en massa andra spel där folk knappt skriver, till plattformar där det knappt finns användare.

Skrivet av Sebastian Lind:

Nån borde starta en namninsamling i ren protest, jag har hört att såna är populära på internet.

Vi håller tummarna att den dyker upp på förstasidan!

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Näe? Har FZ censurerat sig själva!?

I den här gamla artikeln finns det en länk till Schlongs of Skyrim - en modd som ger dig längre penis:
https://www.fz.se/nyhet/202051-viktig-nyhet-din-rust-penis-st...

Men när man klickar på den:

Schlongs of Skyrim är den bisarraste modden någonsin

...ja.. då är länken död.

Den försvunna Schlongs of Skyrim-artikeln nämns även i kommentererna här:
https://www.fz.se/nyhet/261571-bikini-spelet-dead-or-alive-ex...

Det verkar som den, ehm, artikeln tillhörde FZ:s WTF-avdelning, som är död och begraven sen ett antal år tillbaka. Trots att den återupplivades/uppgraderades. Två gånger, till och med.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Prinny 2: Dawn of Operation Panties, Dood! till PSP, 2.5D hack 'n slash actionplattformare och spin-off till Disgaea-rollspelen, handlar också om jakten på trosor.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Skrivet av Sphere Of No-Form:

Leisure Suit Larry - Wet Dreams Saga kanske kan vara något? Det är två spel, Leisure Suit Larry - Wet Dreams och Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice.
Klassiskt Point & Click-stuk med mycket fokus på humor. Spelserien har anor från slutet av 80-talet.
Förstnämnda spelet ligger på 72 och 73 för uppföljaren på Metacritic.

Steam 8,51€ (nedsatt med 88%).
PS Store 71.90kr (nedsatt med 90%)
Ingen rea på Xbox eller NSW atm.
Man kan även köpa spelen var för sig för ca 40kr.

Jag spelade aldrig de förut det i 3D för några år sen för att prova men självklart känner man till Leisure Suit Larry-spelen. Däremot minns jag något spel som kan hetat Lola som var typ management med en del snusk där man hade en porrindustri eller nåt sånt.


signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Skriv svar