Uncharted 2-filmen är officiellt under utv... inspelning

Robot
Uncharted 2-filmen är officiellt under utv... inspelning

Men obekräftat om Tom Holland och Mark Wahlberg blir med.

#film, #uncharted, #uncharted-2


Medlem

Coolt. Första filmen var helt ok.

Medlem

Det håller jag inte med om,jag såg 40 minuter sen stängde jag av eländet är så otroligt trött på filmer som blandar in otroligt dåligt komedi och alla 90 talets alla action filmer som huvudrollen kläcker ur sig otroligt dumma och fåniga kommentarer i dom mest bisarra situationer eller när kulorna regnar som om det vore storm. Jag är övertygad om att den hade varit bättre om den tagit sig själv på allvar och varit en renodlad action/thriller i stället

Medlem

En andra film med Jean Claude Van Damme och Steven Seagall.

Medlem
Skrivet av micke52:

Det håller jag inte med om,jag såg 40 minuter sen stängde jag av eländet är så otroligt trött på filmer som blandar in otroligt dåligt komedi och alla 90 talets alla action filmer som huvudrollen kläcker ur sig otroligt dumma och fåniga kommentarer i dom mest bisarra situationer eller när kulorna regnar som om det vore storm. Jag är övertygad om att den hade varit bättre om den tagit sig själv på allvar och varit en renodlad action/thriller i stället

Har du spelat spelen? Nathan Drake skämtar nästan hela tiden .

Medlem

Den enda rätte hade varit Nathan Fillion.

ZF
Medlem
Skrivet av Jozo:

Har du spelat spelen? Nathan Drake skämtar nästan hela tiden .

Precis. Fast skämten blev jobbigt irriterande och tramsiga först i fyran känns det som. Vilket i och för sig främst är vad filmen baseras på.

Men det kan ju vara bara att man minns fel. Spel överlag var mer som förväntat att ha B-filmskvaliteter då.

Medlem

Såg den första för inte sålänge sedan, sicken skit. Skräp. Behöver vi en till verkligen

Medlem

Ettan var en trevlig matiné i mitt tycke, så ser gärna del två någon bakfyllesöndag framgent.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Ettan var en trevlig matiné i mitt tycke, så ser gärna del två någon bakfyllesöndag framgent.

Håller med! Vi blev ändå positivt överraskade här hemma!

Medlem

så dålig att man fick ha skämskudde medans man försökte se på filmen.

Medlem
Skrivet av Loading:

så dålig att man fick ha skämskudde medans man försökte se på filmen.

Håller helt med

1
Skriv svar