Nya Fallout kommer inte stressas fram

Robot
Nya Fallout kommer inte stressas fram

Todd Howard kommer ta tid på sig.

#fallout, #fallout-5, #todd-howard


Medlem

Hotar han om att göra en serie av Starfield nu också?..

Medlem

Vi har märkt det vid det här laget.

Medlem

Man kan för övrigt spela (nästan) hela serien med FPS Boost, Auto-HDR och "4k" på Xbox Series konsolerna. Tror nog att det räcker en lång stund. Plus FallOut 76 nya content.

Medlem

Det är klart. Det är många buggar som måste inkluderas.

Medlem

Det är skillnad på att vara förväntansfull och hopplös. jag var 20 när skyrim kom, nu fyller jag 33. Jag har accepterat att nästa elder scrolls kommer vara fyllt med liberal politik och totalt själlöst precis som starfield. Bethesda har sniffat sin egna tarmluft alldeles för länge för att kunna skapa något fantastiskt igen.
Hoppas Avowed är bättre på alla sätt och vis.

Medlem

Kommer att vara en laddningsskärm runt varje krök och kulle 😔

Medlem

Gärna med helt ny motor.

Medlem
Skrivet av justhitx:

Hotar han om att göra en serie av Starfield nu också?..

Massor av whiners i den här tråden, ingen tvingar er att spela BGS spel. Jag skulle uppskatta ett StarField2, och när den släpps så har de nog lärt sig mer lessons från både 76 och även en del från första StarField.

Medlem
Skrivet av Ruskendrul:

Gärna med helt ny motor.

Dom har sagt att nästa Elder Scrolls kommer använda Creation Engine. Tror inte dom sagt något om nästa Fallout.

Medlem

Ja tack men utsikterna för ett bra spel ser inte bra ut med tanke på deras historik


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Iskariot:

Dom har sagt att nästa Elder Scrolls kommer använda Creation Engine. Tror inte dom sagt något om nästa Fallout.

Varför skulle dom ändra på ett vinnande koncept? 😂

Gnällkuk

Känns ju ungefär lika chockerande att läsa som att Hans Zimmer har knepat ihop ett riktigt bra soundtrack till en ny film.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Massor av whiners i den här tråden, ingen tvingar er att spela BGS spel. Jag skulle uppskatta ett StarField2, och när den släpps så har de nog lärt sig mer lessons från både 76 och även en del från första StarField.

Hahahahaha ah jovisst och alla krig är slut och världen är perfekt.

Medlem

Ja, ett spel var tjugonde år verkar vara vad de satsar på

Medlem
Skrivet av Iskariot:

Dom har sagt att nästa Elder Scrolls kommer använda Creation Engine. Tror inte dom sagt något om nästa Fallout.

Usch, fy fan - kommer inte köpa ett enda Bethesda spel till som använder Creation Engine. Den var utdaterad 20 år sedan.

Medlem
Skrivet av RallarFrasse:

Hahahahaha ah jovisst och alla krig är slut och världen är perfekt.

Okej så du tror att du ska bestämma vad jag tycker. Adios.

Medlem
Skrivet av Ruskendrul:

Usch, fy fan - kommer inte köpa ett enda Bethesda spel till som använder Creation Engine. Den var utdaterad 20 år sedan.

Creation Engine är från 2011, så inte riktigt rätt där va.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Ruskendrul:

Usch, fy fan - kommer inte köpa ett enda Bethesda spel till som använder Creation Engine. Den var utdaterad 20 år sedan.

Skrivet av Managor:

Creation Engine är från 2011, så inte riktigt rätt där va.

Nja helt fel är det inte. Den är en fortsättning på gamebryo motorn som är 25år plus.

Starfield har ju CE2. Skulle man då säga det är en ny motor?


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Okej så du tror att du ska bestämma vad jag tycker. Adios.

Herregud! Du får tycka vad som du vill, men kom inte in i en tråd och kalla folk för saker utan att du får mothugg. Väx upp.

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Nja helt fel är det inte. Den är en fortsättning på gamebryo motorn som är 25år plus.

Starfield har ju CE2. Skulle man då säga det är en ny motor?

Hur gammal är Unreal engine i jämförelse?

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Hur gammal är Unreal engine i jämförelse?

Unreal släpptes 1998


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Ja, ett spel var tjugonde år verkar vara vad de satsar på

Rockstar style.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Unreal släpptes 1998

Så en äldre motor mao.

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Så en äldre motor mao.

Nja dom är nog lika gamla.
Gamrbryo är från 97.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Skillnaden mellan Gambryo/Creation engine och Unreal är att den förstnämnda var utdaterad redan för 20 år sen och sen blivit plåstrad om och om igen för att komma ifatt omvärlden. Unreal har utvecklats naturligt med tiden.

Skrivet av Ichinin:

Snacka skit. Så fort det dyker upp en tråd om Bethesda så kollar alla gnällspikar och skriver för att de har haft ett konstant dåligt decennium och måste hata av sig på dem för att de inte kan lösa sina problem offline med en psykolog istället. Inget tvingar dig och alla andra att skriva i tråden, precis som inget tvingar mig att konstakt hacka på andra spel som jag inte gillar för att lösa mina personliga problem. Sök hjälp.

Try again snorunge.

Det finns en anledning till varför Bethesda får mycket skit från väldigt många människor. Bethesda har inte gjort något bra spel sen 2002. Allt bra de har släppt sedan dess har kommit från andra studios. Det enda de gjort själva är att utveckla stora, själlösa, tomma och extremt buggiga spel. De är duktiga på att vara utgivare men helt kassa på att utveckla spel. De är ännu sämre på att fixa buggar.
För övrigt: Sluta med personpåhoppen.

Redaktör

Inlägg med tråkig ton gentemot andra borttagna.


signatur
Medlem
Skrivet av Therant:

Herregud! Du får tycka vad som du vill, men kom inte in i en tråd och kalla folk för saker utan att du får mothugg. Väx upp.

Mothugg? Av folk som bara gnäller på Bethesda så fort de får en chans. Läs tråden, det är nästan bara negativa kommentarer av folk som uppenbart inte gillar BGS. Det jag ser är inte mothugg, det är småbarn som är livrädda för mothugg och försvarar sin uppenbart svaga position. Jag kallar inte folk saker utan att ha blivit det själv.

Läste du ens Göteborgarens inlägg? Väx upp själv.
EDIT: Hans påhopp och nedsättande ton är nu borttaget, men en sa är klar - jag anfaller inte folk utan att ha blivit anfallen själv.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Man kan för övrigt spela (nästan) hela serien med FPS Boost, Auto-HDR och "4k" på Xbox Series konsolerna. Tror nog att det räcker en lång stund. Plus FallOut 76 nya content.

Vadå räcker en stund? Vi har ju redan spelat sönder dom och vill ha nytt!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

en fallout 5 hade suttit jäääävla bra till denhär bärsen jag håller i


signatur

//monster

12
Skriv svar