Deep Rock Galactic är gratis att spela under helgen på Steam

Robot
Deep Rock Galactic är gratis att spela under helgen på Steam
Releasehästryttare

Om ni är nya till spelet så kan jag rekommendera att spela ett par rundor solo de första gångerna, annars så blir det bara att ni springer och jagar de andra som spelat innan.

Medlem
Skrivet av Devan:

Om ni är nya till spelet så kan jag rekommendera att spela ett par rundor solo de första gångerna, annars så blir det bara att ni springer och jagar de andra som spelat innan.

Kan man välja att bara spela solo? Eller vaf....jag testar.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Skrivet av demagog:

Kan man välja att bara spela solo? Eller vaf....jag testar.

man kan välja. om man spelar solo får man en AI robot med sig som heter Bosco

Medlem

Ooh, najs. Har varit lite sugen på den sedan jag köpte DRG: Survival

Releasehästryttare
Skrivet av demagog:

Kan man välja att bara spela solo? Eller vaf....jag testar.

Va tyckte du nu då?

Medlem
Skrivet av Devan:

Va tyckte du nu då?

Jag hann inte i helgen. Just nu när jag skriver detta så är det tio timmar fritt spel kvar... men jag jobbar från kontor idag. Hade det varit hemma hade jag ju kunnat ha... hemmadatorn igång lite vid sidan om så där.

Så jag köper det. Det var väl typ £10. Det är ju inte som att jag redan har en backlogg.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Releasehästryttare
Skrivet av demagog:

Jag hann inte i helgen. Just nu när jag skriver detta så är det tio timmar fritt spel kvar... men jag jobbar från kontor idag. Hade det varit hemma hade jag ju kunnat ha... hemmadatorn igång lite vid sidan om så där.

Så jag köper det. Det var väl typ £10. Det är ju inte som att jag redan har en backlogg.

OK gött!

Kört en väldig massa timmar i helgen och det har varit galet mycket nya spelare som man fått guida genom kartorna!

1
Skriv svar