Spelhelgen är här! Vad spelar du?
Har börjat spela Ghost of Tsushima efter att ha spelat igenom Atom RPG + ATOM RPG: Trudograd. Rätt skönt att gå från att läsa mycket text och turordningsbaserade strider i kärva postapokalyptiska miljöer till att vandra fram över fält och vackra skogar med gräs som vajar i vinden och hugga ihjäl folk med katana. Trevligt.
Bg3 för hela slanten. Ny runda med ny karaktär. Efter blott en timme så har det hänt flera grejor som jag aldrig hade kunnat tänka mig. Reaktioner och dialoger som leder till faktiska konsekvenser endast baserat på min ras. Djupet är helt otroligt.
Ännu en dag i paradiset.
I väntan på att Trails through Daybreak skall släppas (efter att ha kört det fina Demot som är ute) så vill jag inte påbörja något nytt större.
Det var planen i alla fall. Sedan släpptes Shin Megami Tensei V: Vengeance idag. Så då blir det att köra igenom den nya storyarcen där.
Har inte riktigt bestämt mig. Velar mellan Lies of P, The Invincible, Under the Waves och att ge mig i kast med Banishers igen.
Spelar igenom Space Marine 1! Är otroligt taggad för 2:an som kommer i höst och vill ha det första spelet färskt i minnet
<Uppladdad bildlänk>
Plockade upp det på loppis för några helger sedan. Kanske dags att dra igång det 😊
Cause i need to watch things die
Plockade upp det på loppis för några helger sedan. Kanske dags att dra igång det 😊
Vad härligt! Skjuta huvudet av Orcher med en bolter rifle samtidigt som Imperial guardsman jublar har aldrig varit bättre!
Vet faen inte riktigt.... Har flera spel igång samtidigt som jag pendlar emellan... Hmm....
______________________________________________________________________________________________
****Resident Evil 4: Remake @ PS5 (Köpte snorbilligt i REA för 190:- i digitala SONY Store),
___________________________________________________________________________________________________________________________________
****Sniper Elite 5 då jag snart klarat huvudberättelsen och precis några dagar innan i en REA köpte Season Pass 1 & Season Pass 2 vilket innehåller 4 nya singel player banor att ta sig an, många nya vapen o skins m.m.,
Köper alltid season pass till Sniper Elite spelen men knappast för deras hutlösa original priser. De MÅSTE falla till åtminstånde 50-60% i REA sammanhang ´vilket alltid tar ett tag för utvecklaren (Rebellien) att få ner tyvärr.
__________________________________________________________________________________________________________________________________
****Psychonauts @ PS4 vilket är ett mysigt 3D-plattformsspel. Riktigt skoj och intressant spel. Förtjänar flera uppföljare då utvecklaren (Double Fine) vet hur de gör mysiga o charmiga spel i knasiga men intressanta spelvärldar.
_______________________________________________________________________________________________________________________________
****FallOut 4 med the so called Next-Gen Patch for us PlayStation 5 owners which i would love to play again as my 2nd playthrough. Great game and atmosphere and crazy different croups along theharened wasteland for you to try navigating as good as you could do. Be Ware of other crazy bandits roaming the big Wasteland...
______________________________________________________________________________________________________________________
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Blev klar med Rise of the ronin förut. Ifall du funderar på spelet så säger jag köp!
Skulle ge det en stark 9 baserat på combat, men resten av spelet ser rätt ruggigt ut enligt mig.
Kan man bortse från den utdaterade PS4 looken så är det ett grymt bra spel!
To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!
Spelar igenom Space Marine 1! Är otroligt taggad för 2:an som kommer i höst och vill ha det första spelet färskt i minnet
<Uppladdad bildlänk>
Vad härligt! Skjuta huvudet av Orcher med en bolter rifle samtidigt som Imperial guardsman jublar har aldrig varit bättre!
Ser fortfarande riktigt snyggt ut, kanske ska ge det en chans ändå. Det var gratis på Steam för några år sen så jag har det men har bara spelat typ en halvtimma.
Det får dock vänta någon helg. Denna helg blir det WoW, måste levla upp till 70 innan slutet av juni. Sen blir det Shadow of the Erdtree.
Ser fortfarande riktigt snyggt ut, kanske ska ge det en chans ändå. Det var gratis på Steam för några år sen så jag har det men har bara spelat typ en halvtimma.
Det får dock vänta någon helg. Denna helg blir det WoW, måste levla upp till 70 innan slutet av juni. Sen blir det Shadow of the Erdtree.
Låter härligt med lite WoW-mys också Så avkopplande bara låta tiden flyta iväg i Azeroth ibland