Snabbkollen – Blir Dragon Age: The Veilguard flipp, flopp eller okej?

Medlem

Får hoppas morrigan är med min favorit karaktär i serien

Medlem

Jag tycker det ser fantastiskt bra ut

Medlem

En dejting sim där man tvingas spelas som pansexuell. Fantastisk idee. Jag tyckte inquisition var ett hån mot DA:O det här är ett hån mot alla rollspel. En värld där alla dejtar allt och alla. De har verkligen lagt focus på det som är viktigast. Ser ut som en riktigt kass fortnite mod.

Insert AZ starfield rant.

Min gissning att det kommer crasha rejält och bioware läggs ner efter det

Medlem

Förväntar mig inget mästerverk men det kan nog ändå underhålla. Hamnar det på rea i framtiden kanske jag provar det.

Medlem

Hoppas på succe, men efter Inquisition (och Andromeda och Anthem) har jag inga större förändringar.

Kan bli ett köp, om både recensenter och spelare ger det tummen upp.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Tror på succé. Gillade Inquisition mer än Witcher 3 (Witcher 3 är skitbra också!) Men tyckte Inquisition var snäppet liiite bättre


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Mega flopp, köp inte skitet
Låt "Bioware" brinna


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Det kommer säkert sälja ok men om det är något vi vet om dagens spelindustri är det att ok inte är ok.
Därför kommer det ses som en flopp av EA och det kommer få konsekvenser.

Yes dom har såklart fantasi förväntningar om att spelet ska sälja mer än vad som är möjligt. Antagligen för att hypa upp aktieägarna. Och visa hur verklighetsfrånvarande dom igentligen är.

Medlem

Flopp, på så många nivåer att jag varken orkar eller vill ödsla tid på att bryta ner det.

Men jag säger då att jag upplever att IP:et verkar ha irrat sig väldigt långt bort från sina rötter.

Medlem

Blir nog ok tror jag hade roligt i både DA:I och Anthem däremot lär jag avvakta för att se hur mottagandet blir men även prestanda och hur de fortsatt kommer patcha spelet.
Även priset är en bidragande faktor till att jag inte kommer köpa blir till att vänta till game-pass eller rea.


signatur

^Katten, idle extreme.

12
Skriv svar