Perfect Dark imponerar i sin gameplay-debut

Robot
Perfect Dark imponerar i sin gameplay-debut

Joanna Dark kliver ur skuggorna.

#perfect-dark


Medlem

Tyckte tyvärr inte att det såg så kul ut. Hade hellre sett 3rd person åt Splinter cell hållet.

Medlem

Såg ju toppen ut! Detta blir att hålla koll på!

Medlem

Ser galet intressant ut. Älskade N64-spelet.

Givet köp om recensionerna är goda.

Medlem

Detta var helt klart ett av dom mest intressanta som visades. Hoppas det blir bra.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Kul att ryktet om att det plockats upp av Crystal Dynamics och verkar rädda projektet helt stämmer! Ser grymt ut! Är pepp!

Medlem

Spelet ser bra ut, älskade originalet så hoppas att det blir bra. Inte helt såld på hur Joanna Dark ser ut nuförtiden... men vi får se.

Medlem

Har aldrig spelat det (de?) tidigare spelen. Men det här såg ju toppen ut!
Lite Deus Ex vibbar.

Medlem

Ser bra ut, men är lite skeptisk på att det var gameplay. Ingame, absolut, men det kändes väldigt regisserat. Många små snabba beslut hela tiden. Som dörren som stängdes. Vad händer om man inte hinner med?
Har förhoppningsvis fel.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Helvete vad hon ser ut som en karl. Blir ju själv riktigt avis på den där hakan!!!

Men det är väl som väntat med dagens västerländska samhällsklimat, dvs Feminina Kvinnor = dåligt.

NuZ
Testpilot

Sjukt pepp! Ser ut som de tagit det bästa från tidigare spel och gjort det modernt. Detta och Fable var showens höjdpunkt för mig


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

KoP
Medlem
Skrivet av Fearnox:

Tyckte tyvärr inte att det såg så kul ut. Hade hellre sett 3rd person åt Splinter cell hållet.

Perfect Dark spelen (det finns 2) har alltid varit first person spel.

Skulle bara bli shitstorm ifrån fansen om dom fick för sig att göra om det till ett tredjepersons spel plötsligt. 😂

ZF
Medlem

Vad i hela.. Har de köpt både motor och ett komplett animationspaket från Dice eller?

Det är ju inte bara ett par detaljer som ser ut exakt som Mirrors Edge.

Medlem
Skrivet av KoP:

Perfect Dark spelen (det finns 2) har alltid varit first person spel.

Skulle bara bli shitstorm ifrån fansen om dom fick för sig att göra om det till ett tredjepersons spel plötsligt. 😂

Temat och karaktärerna hade dock passat väldigt bra i den stilen.
Finns väl knappt några fans kvar efter Zero, spelet släpps för en ny generation spelare och Xbox saknar den typen av spel samtidigt som också Metal Gear och Splinter cell ligger på is.

Ända hoppet nu är väl att de får för sig att återuppliva SC: Ghost i den stilen istället.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Fearnox:

Tyckte tyvärr inte att det såg så kul ut. Hade hellre sett 3rd person åt Splinter cell hållet.

Första var som Golden Eye typ fast bättre sen i Zero ”växlade” de lite mellan 3e och 1a person när man gjorde vissa saker som ”rulla” och i mellansekvenser. Syns tydligt i denna speedrun av Zero. Kanske blir lika i detta?! Vem vet, nya ser fett ut iaf

Skrivet av KoP:

Perfect Dark spelen (det finns 2) har alltid varit first person spel.

Skulle bara bli shitstorm ifrån fansen om dom fick för sig att göra om det till ett tredjepersons spel plötsligt. 😂

Jasså här ”pissar” man på Game Boy!?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

KoP
Medlem
Skrivet av NuZ:

Första var som Golden Eye typ fast bättre sen i Zero ”växlade” de lite mellan 3e och 1a person när man gjorde vissa saker som ”rulla” och i mellansekvenser. Syns tydligt i denna speedrun av Zero. Kanske blir lika i detta?! Vem vet, nya ser fett ut iaf

https://youtu.be/YVUDZJrS4gQ?si=dij7-4VBQ8by6qAU

Jasså här ”pissar” man på Game Boy!?

Ingen minns Game Boy versionen. 🙄

NuZ
Testpilot
Skrivet av KoP:

Ingen minns Game Boy versionen. 🙄

Haha minns att polaren var så himla nöjd med sin specialkasset man använde för att dela sparfilerna mellan Game boy och N64at. Svindyrt var det också så fanns bara en i kompiskretsen som hade en


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Perfect Dark, förutom frameraten, var ett riktigt bra spel. Bra nivåer, bra vapen och inte någon djup story. Perfect Dark Zero var ett stort steg tillbaka och ett typiskt lanseringsspel. Det var inte snyggt, gameplay var sämre och nivådesignen medelmåttig som bäst.

Det här ser riktigt bra ut! Bra mycket bättre än vad jag vågade hoppas på när det utannonserades. Jag är hoppfull!

Avstängd
Skrivet av KoP:

Perfect Dark spelen (det finns 2) har alltid varit first person spel.

Skulle bara bli shitstorm ifrån fansen om dom fick för sig att göra om det till ett tredjepersons spel plötsligt. 😂

Man skulle kunna välja så som det är i många andra spel,speciellt indiespel.
Likadant med svårhetsgraden,många indiespel har numera ingående valmöjligheter.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Helvete vad hon ser ut som en karl. Blir ju själv riktigt avis på den där hakan!!!

Men det är väl som väntat med dagens västerländska samhällsklimat, dvs Feminina Kvinnor = dåligt.

Man ser uppenbarligen det man vill se. Förstår absolut inte kritiken mot Joanna.

Tycker spelet ser lite för bra ut för att vara sant, detta kombinerat med inget datum när det släpps gör att jag drar ner förväntningarna lite.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Det ser inte ut som ett Perfect Dark-spel... alls. Men grafiskt ser det ok ut. Men hade hoppats på lite mer oldschool-gameplay istället för massa animations/eventdrivet gameplay.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Ska bli otroligt spännande att få följa detta, ser mycket bättre ut än väntat och kan bli otroligt skoj att spela.

Medlem

Tvivlar på att detta är "riktigt" gameplay. Känns för stelt och uppstyrt. Men om det är så här dom vill att spelet ska bli och lyckas tror jag det kommer bli bra.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Saknar verkligen spel som dessa, släpps aldrig nuförtiden. Ibland vill man bara ta sig från punkt A till B och skjuta allt på vägen.

Medlem

Ser lite ut som ett hopkok av Mirrors Edge, Hitman och gamla Perfect Dark.
Hoppas verkligen det blir bra!

Skrivet av arelion:

Saknar verkligen spel som dessa, släpps aldrig nuförtiden. Ibland vill man bara ta sig från punkt A till B och skjuta allt på vägen.

Boomer Shooters släpps fortfarande. Eller syftar du på mer uppdragsbaserade shooters likt GoldenEye?
För första Perfect Dark var verkligen inte ett spel där man kunde skjuta på allt i vägen.

Medlem

Såg bra ut rent grafiskt men kan de inte skippa namnet och göra något eget? Perfect Dark till N64an var i ärlighetens namn inte ens speciellt bra, speciellt inte efter Goldeneye.

Medlem

Kul att se livstecken från spelet!
Pepp!

Jag vet inte... Kan säkert bli bra men säkert inget jag själv kommer plocka upp.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem
Skrivet av LancelotSwe:

Man ser uppenbarligen det man vill se. Förstår absolut inte kritiken mot Joanna.

Tycker spelet ser lite för bra ut för att vara sant, detta kombinerat med inget datum när det släpps gör att jag drar ner förväntningarna lite.

Eller så ser man det uppenbara.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Det där var Zero-varianten. Lite väl loli för min del. För mycket åt andra hållet liksom. Så som hon såg ut från början på N64 tiden var däremot just "perfekt" tycker jag:


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

12
Skriv svar