Summer Game Fest – här är alla trailers

Robot
Summer Game Fest – här är alla trailers
Medlem

Men inget Borderlands 4 som ryktena gjorde gällande...

Medlem

Vad väldigt "meh"


signatur

The King is Back

Medlem

Nja, hade hoppats på mer. Inte jätte mycket spännande. Sonic Generation remaken såg väl bra ut och fler till karaktärer till Street Fighter 6 är väl alltid kul men hade hoppats på fler karaktärer från SF4.

Medlem

I stort sett bara mög.

Medlem

Hmm, 50 trailers i en nyhet var lite för mycket för min mobil att hantera, kan inte scrolla ner hela vägen. Får ta och se det senare via datorn. Verkar vara några roliga trailers iallafall.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Det jag tyckte var mest intressant var ett av dom spelen vi knappt fick se eller veta någonting om. T.o.m. namnet låter som en placeholder. Var ett av spelen som ska ges ut av Blumhouse. Det faktum att det görs av Sam Barlow (Shattered Memories) och Brandon Cronenberg (son till David Cronenberg) är tillräckligt för att väcka mitt intresse. Steam-sidan säger lika mycket som "trailern".

Medlem

Äntligen lite speltorka så att man hinner rensa backloggen.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

It's not a lake, it's an ocean

Alltså, Neva ser ju nästan exakt ut som Gris. Karaktären, grafiken, art designen. Gris var ju fint, men varför gör de inte något nytt?


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Som de flesta event var även denna rätt medioker. Men de visade Neva vilket var det klart intressantaste för egen del. Det ska spelas en vacker dag.

Testpilot

Satt uppe i natt men det var verkligen inte värt det. Får kolla i efterhand nästa år. Det som stack ut var Power Rangers spelet, såg kul ut. Resten var inget nytt eller redan läckt.

Medlem

Är orolig för spelbranschen. Det är så mycket själlöst mög

Medlem

Det här var svagt. Inte ett enda spel fick mig att haja till eller bli hypad. Var är alla stora announcements? Tunga nya trippel-A lir? Massa indie skräp och skräckspel, tur man har annat att spela framöver.

Medlem

Kingdom Come: Deliverance II ser ju fortfarande najs ut. Även om det var en himla mycket svordomar.

Andra spel jag kommer att ha koll på:
- Star Wars Outlaws
- Alan Wake 2 expansionen
- Neva
- Batman: Arkham Shadow
- Once Human
- Civ VII

Medlem

Ser ut som att det var värt att prioritera sömnen även denna gång.

Medlem

Hade låga förväntningar, tur det.

Medlem

Sämsta skit jag sett

Medlem

Black Myth: Wukong och Star Wars Outlaws ser lovande ut tycker jag men utöver det så känns det ju väldigt svalt. Det positiva är ju att båda de spelen släpps väldigt snart.

Gnällkuk

Ptja, antingen så är det svagt spelår eller så är det Geoff som blivit för girig. Enligt Kotaku så ska det kosta 250 000 dollar för att visa upp en minut. Sen kan man ju undra över hur mycket man får av en trailer här, istället för att visa upp den under sitt egna event om man är någon av de stora spelhusen.

https://kotaku.com/summer-game-fest-sgf-prices-trailer-cost-e...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Fanns mer intressant än väntat så det var positivt men dom spelen som jag väntar på lyste tyvärr med sin frånvaro.

Medlem

What the hell was this....

Den generella kvaliteten kändes som reklamen man får i irriterande mobilspel. Totalt ointressant.... :/

Medlem

Man kan alltid lita på att folk i kommentarerna på FZ är negativa 👍

Medlem
Skrivet av Valpon:

Man kan alltid lita på att folk i kommentarerna på FZ är negativa 👍

Och där bidrog du precis till det negativa😂 Var det nåt spel du tyckte såg kul ut då?

Medlem

Lego Horizon med kidsen

Medlem
Skrivet av Valpon:

Man kan alltid lita på att folk i kommentarerna på FZ är negativa 👍

Vad är grejjen med att fz forumet ska vara påtvingad positivitet? Ska folk sitta och skriva att det var en bra show när det inte var det eller? Sjukt märkligt resonemang.

Showen var skit, nu hoppas vi på en bättre xbox show, då kan det, tom, kanske finnas lite positivitet där för dig.

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Och där bidrog du precis till det negativa😂 Var det nåt spel du tyckte såg kul ut då?

Monster hunter ser skoj ut 😊

Medlem
Skrivet av Valpon:

Monster hunter ser skoj ut 😊

Sant, men det var ingen överraskning tyvärr. Inte ett event som var värt att sitta uppe för iallafall i mitt tycke.

Medlem
Skrivet av Azureye:

Äntligen lite speltorka så att man hinner rensa backloggen.

Ok... speltorkan försvann i och med Xbox Games Showcase


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

1
Skriv svar