Shenmue-fansen vill ha Shenmue 4 - Hyr reklamplats på Times Square

Robot
Shenmue-fansen vill ha Shenmue 4 - Hyr reklamplats på Times Square

Shenmue-fansen gör sig hörda.

#Shenmue-4, #Time-square


Medlem

Gamers måste börja chilla. Det är bara ett spel.

Sen hade kanske varit mer effektivt om reklamskylten fanns i Japan där spelet faktiskt skapades.

Medlem

3am va så kass så varför ens vilja ha en 4:a? Glöm den där serien nu.

Medlem

Vilka är med och pyntar för en reklamplats för Bloodborne remake, alternativt uppföljare? 🤣


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Jag gillade faktiskt 3:an och tyckte det gjorde det mesta rätt. Stora nackdelen? Storyn, som tog alldeles för lite plats och tog serien heller inte särskilt framåt.
Men jag bokstavligen älskade att strosa runt i den lilla byn, och ta en fisketur då och då och bara njuta av atmosfären. 🥰

Medlem
Skrivet av Jonkan:

Vilka är med och pyntar för en reklamplats för Bloodborne remake, alternativt uppföljare? 🤣

Medlem
Skrivet av jehuty:

Gamers måste börja chilla. Det är bara ett spel.

Sen hade kanske varit mer effektivt om reklamskylten fanns i Japan där spelet faktiskt skapades.

Äh, typ 99% av all reklam vi ser dagligen ger ju ingenting till vardagen ändå, då ser jag betydligt hellre sådant här.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Jonkan:

Vilka är med och pyntar för en reklamplats för Bloodborne remake, alternativt uppföljare? 🤣

Ja det kostar ju från 40 dollar att publicerar nåt på den reklamplatsen. Så man blir väl inte precis ruinerad om man inte har tänkt att ha något som visas varje timme månadsvis. 🙂

It's not a lake, it's an ocean

Kul att fansen håller lågan och hoppet levande.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Jonkan:

Vilka är med och pyntar för en reklamplats för Bloodborne remake, alternativt uppföljare? 🤣

Bara om det är en remaster.

ZF
Medlem
Skrivet av Jonkan:

Vilka är med och pyntar för en reklamplats för Bloodborne remake, alternativt uppföljare? 🤣

Viral marknadsföring funkar nog bättre.

Gör en rondellampa och ninjaplacera ut den.

Medlem

Men 3an var ju totalt värdelöst..

Medlem
Skrivet av jehuty:

Gamers måste börja chilla. Det är bara ett spel.

Vad var så illa med den här reklamen? Ser bara ett gäng entusiastiska spelfans.

Medlem

Tycker Shenmue ska få vila i frid, inga fler delar, tack. 3:an räknar jag överhuvudtaget inte, ignorerar det skamliga spelet.

1
Skriv svar