Se Summer Game Fest live med FZ!

Robot
Se Summer Game Fest live med FZ!
Medlem

Det blir även en Story-trailer för Dune: Awakening. Ska bli kul att se.

Medlem

Alltid lika trevligt att se den med er


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

The Finals Season 3 trailer man är mest taggad på och hoppas även Embark visar något av Arc Raiders!

Medlem

Blir en trevlig fredag! Har snacks och dryck redo

Medlem

fromSofts nästa spel! Jag vet inte ifall de vågar annonsera något nytt två veckor innan shadow of the erdtree, men hade varit kul o se vart vi åker härnäst


signatur

🖥 i5 9600k || RTX 2080 || Z390 || 16GB DDR4 || ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Helt klart dagens höjdpunkt, laddat upp med bärs och chips!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Monter.....hunter.... WILDS! Ge mig all jävla information! Min kropp och plånbok är redo för deluxe edition

Medlem

Gameplay från D4 expansionen hade varit nice


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Väntar tills imorgon och ser i lugn och ro, det blir inget GTA6 i alla fall. De ska visa lite KCD2, men förutom det verkar det magert.
https://www.eurogamer.net/gta-6-kingdom-hearts-and-more-wont-...

Medlem
Skrivet av Thedonnaz:

Monter.....hunter.... WILDS! Ge mig all jävla information! Min kropp och plånbok är redo för deluxe edition

Lyssnade på Nextlanders senaste pod idag och dem hade hört från branschfolket att Wilds skulle visas upp. Borde kanske blir lite mer matigt nu med tanke på senaste trailern, kanske lite mer gameplay förhoppningsvis!

Medlem

Jag ska försöka vara där, men det är egentligen efter läggdags för farbror. 😃

Medlem

Vilken tid börjar självaste i Svenskt menar jag.

*edit - Okej så det är många olika streams som en E3?


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Avstängd

Måste ut och köpa snacks, hinner jag?
Vilken superfredag, först streamen på eftermiddagen och nu detta. Ni skämmer bort oss FZ. Akta er så vi inte vänjer oss för då kanske vi kräver det varje fredag.


signatur

7900XTX
7800X3D

Avstängd
Skrivet av alias:

Måste ut och köpa snacks, hinner jag?
Vilken superfredag, först streamen på eftermiddagen och nu detta. Ni skämmer bort oss FZ. Akta er så vi inte vänjer oss för då kanske vi kräver det varje fredag.

BTW hittade till slut ut ur Ravenholm, ja kan det vara den bästa delen i något spel någonsin.? För att vara tjugo år gammalt, absolut, skulle nog säga det. Det var intensivt, minst sagt. Tror inte jag orkar med det om tjugo år igen...får nog en hjärtattack. Hatar headcrabs och de ännu värre varianterna som finns i Ravenholm. Förstår nu varför "We don't go to Ravenholm
"...


signatur

7900XTX
7800X3D

Avstängd

Nästa up HL1, för kanske tjugoförsta gången, men det var några år sedan nu.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Nästa up HL1, för kanske tjugoförsta gången, men det var några år sedan nu.

Kan du skärpa dig och hålla dig till ämnet? Det är inte ens första gången denna vecka som du härjar på forumet. Jagar du aktivt efter att få borttagna trådar/kommentarer?

Avstängd
Skrivet av Dreijer:

Kan du skärpa dig och hålla dig till ämnet? Det är inte ens första gången denna vecka som du härjar på forumet. Jagar du aktivt efter att få borttagna trådar/kommentarer?

Det kanske du ska låta moderatorer och så vidare att besluta om. Inte riktigt off topic då de nämnde det i slutet av förra streamen.


signatur

7900XTX
7800X3D

Avstängd

Vad är det för fel att nämna vad man ska spela som nästa spel på en spelsida? Jag förstår inte. Sen har jag "misskött mig" och postat ot ämnen som inte hör hemma här, vilket jag bett om ursäkt för. Men nu förstår jag inte.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Legenden på plats(höger i bild, Miyazaki, FromSoftware). Om vi har tur får vi en teaser/trailer på deras kommande spel! Om det blir SGF eller Xbox-showcase får vi se.

Men större chans att dom alternativt visar en ny Shadow of the Erdtree trailer, den lär jag nog skippa isåfall(om jag lyckas hålla mig). Skulle inte tacka nej till Armored Core 6 DLC heller för den delen.

Eller så visar dom inget alls utan är där för att promota/intervjuas för expansionen.

https://x.com/Porshapwr/status/1798874712518557953


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Avstängd
Skrivet av Fezk:

Legenden på plats(höger i bild, Miyazaki, FromSoftware). Om vi har tur får vi en teaser/trailer på deras kommande spel! Om det blir SGF eller Xbox-showcase får vi se.

Alternativt visar dom en ny Shadow of the Erdtree trailer, den lär jag nog skippa isåfall(om jag lyckas hålla mig).

https://pbs.twimg.com/media/GPbjBDGbUAAG0A2?format=jpg&name=l...

Wow, är du på computex?


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Wow, är du på computex?

What? ^^

Inte jag på bild och det är inför antingen SGF eller Xbox-showcase.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Avstängd

Jasså, ok, trodde det var du eftersom du postade bild ..


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av Fezk:

What? ^^

Inte jag på bild och det är inför antingen SGF eller Xbox-showcase.

Tolkade det också som att det var du till vänster

Förövrigt, snart dags!


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem
Skrivet av Enartz:

Tolkade det också som att det var du till vänster

Förövrigt, snart dags!

Skulle nog skrivit ett väldigt mer exalterat inlägg då, och börjat med "Jag träffade legenden".


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

KAN NI TA BORT ERA ANSIKTEN UNDER SHOWEN?! 😅

Medlem

Vore tacksamt. 🙏

Medlem

Funkar att ni tar bort er under trailers, så kärlek till er och alla på forumet. ❤️

Medlem

Nästan bara anime-sket och lågbudget-sket hittills.
Inget emot folk som gillar det, men jag kan inte med det lol

Medlem
12
Skriv svar