Bara dyrare versioner av Like a Dragon: Infinite Wealth får New Game+
Så himla korkat. Som tur är så kan man alltid uppgradera till en dyrare utgåva sen. Jag kommer helt enkelt köpa grundspelet för att sedan uppgradera när utgåvan bara kostar en hundring eller liknande. Sån här girighet gör mig bara ledsen.
Så himla korkat. Som tur är så kan man alltid uppgradera till en dyrare utgåva sen. Jag kommer helt enkelt köpa grundspelet för att sedan uppgradera när utgåvan bara kostar en hundring eller liknande. Sån här girighet gör mig bara ledsen.
Det bästa vore om du (och alla andra som tänkt köpa det) inte gav dem några pengar alls så de fattar att det här är totala dumheter.
Jätteintressant information.
Som en del andra så kör jag heller inte NG+, men vad de håller på med är extremt dumt. Har inte bråttom att spela detta så jag väntar på rea
Det bästa vore om du (och alla andra som tänkt köpa det) inte gav dem några pengar alls så de fattar att det här är totala dumheter.
Egentligen. Tyvärr är det så att jag har längtat så länge efter det här spelet att jag inte kan motstå. Hade varit lättare om det var Activision eller UbiSoft. Då hade jag utan tvekan bojkottat det.
Väldigt konstigt och dumt beslut. Direkt konsumentfientligt och det finns ingen vinning i det?
Jag har inga problem med att man vill tjäna pengar och då erbjuder extra fluff på olika sätt. Men att låsa funktioner som för de flesta är självklara att ingå är väldigt taktlöst.
Snart kanske man måste köpa Special Edition för att få lov att spara eller pausa spelet.
Ännu en dag i paradiset.
Grattis till er som köper spelet, ni stödjer detta beteendet.
Egentligen stödjer man främst beteendet om man köper de dyrare versionerna.
Men jo, du har egentligen rätt. Jag försöker bara rättfärdiga mitt köp. =(
Egentligen stödjer man främst beteendet om man köper de dyrare versionerna.
Men jo, du har egentligen rätt. Jag försöker bara rättfärdiga mitt köp. =(
You do you. Jag spelar inte serien, men för er som gör det, genom att köpa spelet cementeras beteendet. Surt för er som spelar.
I drank what?
You do you. Jag spelar inte serien, men för er som gör det, genom att köpa spelet cementeras beteendet. Surt för er som spelar.
Det är ett moment 22. Jag ser det lite som när man sålde Horse Armour till Oblivion. Om man inte köper DLC:t så visar man att man inte vill sponsra det.
Sen så vet vi vart DLC tog vägen efter det däremot. =/
Jag är för mycket av en simp när det kommer till Yakuza-serien helt enkelt.