Spelhelg, choombas! Vad spelar du?
Är inne på mitt tredje försök att ta mig igenom AC: Valhalla, och nu är det lite brådis innan Mirage kommer. Spenderar också några timmar i WoW för att levla någon rolig karaktär eller göra dailys.
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21
Baldur's Gate 3 med nya genomspelningar. Nya klasser, nya val, nya konsekvenser.
CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort: TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua
No hill is too steep No hole is too deep
Eftersom Armored Core 6 är avklarat så vette tusan om jag påbörjar något nytt innan Lies of P.
Finns mycket jag vill lira, men måste finnas ork, lust och tid också. Wo Long, Jedi Survivor och köra klart Metro: Exodus är väl dom främsta just nu. FromSoftware har den effekten på mig, allt annat känns lite blaha efter avklarat spel från dom, även om dom jag nämnde är riktigt bra spel.
Blir nog lite TFT och Hearthstone BG's om jag inte kommer på andra tankar.
The more I practice, the luckier I get.
Började en ny omgång i Elden ring i början på veckan efter avklarandet vid release, lika fast i det idag som jag var då. Kommer inte hinna igenom spelet men några bossar ska man väll hinna slakta innan helgen är över.
Påbörjade även It takes two med sambon igår och det blir att fortsätta på det ikväll
Escape from Tarkov och eventuellt lite Hearthstone Battlegrounds. Det behövs inget mer för tillfället förutom att dagens 12-timmarspass på jobbet ska ta slut (18:00)
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik