Det här spelar FZ i påskhelgen – vad spelar du?
Red dead redemption 2. Har alltid gillat western filmer så nu var det på tiden att spela igenom Rocks Stars klassiker och 10h inne i spelet är jag otroligt nöjd 😀
<Uppladdad bildlänk>
Det blir bara bättre och bättre ju längre fram i storyn du kommer
Kör om SW Jedi: Fallen order! Måste fräscha upp minnet tills releasen av uppföljaren!
Bra tänkt!
Jag spelade om det bara för några månader sedan och har allt ganska färskt i minnet så jag känner mig redo.
Ingen annan som ska lira Everspace 2 nu när 1.0 är släppt? Jag tycker det är grymt. Inte lika hardcore som Elite eller Star Citizen, utan mer "arkadigt", men det gör det riktigt bra! Sjukt kul rymd-open-world att hämma längtan efter Starfield med, och finns på Game Pass!
Spelade lite tidigare och är lite sugen på att upp igen. Tyckte det var ganska kul.
Ingen annan som ska lira Everspace 2 nu när 1.0 är släppt? Jag tycker det är grymt. Inte lika hardcore som Elite eller Star Citizen, utan mer "arkadigt", men det gör det riktigt bra! Sjukt kul rymd-open-world att hämma längtan efter Starfield med, och finns på Game Pass!
Testade det och orkade bara köra genom en timmes tutorial/intro-grej. Jäkligt snyggt men kändes lite fattigt på nåt sätt.
Vifta runt med musen och försöka klicka på fiender.
Åka fram till saker och hålla inne F.
Blir säkert mer komplicerat senare men tappade suget.
Får bli på nån djup rea sen.
Eu4. var evigheter sedan jag faktiskt lyckades skapa ett enat Skandinavien. blivit svårare med åren eller har man blivit sämre med åldern? annars är det lite cs:go och kanske lite singularity. spel som man inte kunde köra 100% innan det nya grafikkortet
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Det blir bara bättre och bättre ju längre fram i storyn du kommer
Tack vad roligt att höra 😀 ser väldigt mycket fram emot att se hur storyn utvecklas gör Dutch och hans bandit gäng 😀
Absolut ska jag lira Everspace 2! Har länge längtat efter en rymdpangare med lite wing commander / freelancer dna! Jag spelar tuvärr på Xbox-X så jag får tålmodigt vänta till i sommar! Kul att du spelar det vad tycker du hittills? 😀
Blir Dishonored 2 och codevein!
Oouf, som souls-fan måste jag fråga, hur var codevein? Sugen sedan det blev tillgängligt via ps plus
Oouf, som souls-fan måste jag fråga, hur var codevein? Sugen sedan det blev tillgängligt via ps plus
Ursäkta att jag lägger mig i. 😥
Code Vein är lite av ett budget-souls när det kommer till utseende och allmän "feeling" IMO. Helt ok spel, men inte COOP som de lovar på Steam. Är samma multiplayer system som i souls.
Ursäkta att jag lägger mig i. 😥
Code Vein är lite av ett budget-souls när det kommer till utseende och allmän "feeling" IMO. Helt ok spel, men inte COOP som de lovar på Steam. Är samma multiplayer system som i souls.
Haha, nästan på ettårsdagen av inlägget. Inget att lägga sig i, jag uppskattar att du tog dig tid att svara 😊 får nog bli ett fortsatt avvaktande iochmed den reflektionen.