Det här spelar FZ i påskhelgen – vad spelar du?
Påbörjade The Legend of Zelda: Link's Awakening i veckan. Tycker det är helmysigt så det ska jag fortsätta med.
Vilken version?
God of War: Ragnarök. Ny runda i New Game Plus. Armorn man börjar med, björnskinnet, är riktigt läcker. Många små förbättringar såsom ny valuta, nya levlar på gear, transmog, med mera, gör att spelet känns fräscht igen. Världen och storyn är fortfarande häpnadsväckande bra.
Ännu en dag i paradiset.
Vilken version?
Switch versionen
PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz
Blir en ny genomspelning av ghost of Tsushima på ps5 nu när jag äntligen fått den. Har spelat igenom typ 3 gånger på last gen, och skulle egentligen spela igenom Hogwarts legacy, cyberpunk eller elden ring. Men det är något med Ghost of Tsushima som bara lockar mig tillbaka. Ps5 uppgraderingen var inte så mycket bättre, men spelet är så jäkla bra så jag spelar det ändå.
Blir en ny genomspelning av ghost of Tsushima på ps5 nu när jag äntligen fått den. Har spelat igenom typ 3 gånger på last gen, och skulle egentligen spela igenom Hogwarts legacy, cyberpunk eller elden ring. Men det är något med Ghost of Tsushima som bara lockar mig tillbaka. Ps5 uppgraderingen var inte så mycket bättre, men spelet är så jäkla bra så jag spelar det ändå.
Kört igenom det två gånger. en gång på lastgen och en på current gen med Iki. Håller med dig att det är någonting som lockar tillbaka. Storyn,miljön och stridssystemet är helt underbart!